Petra Nyman Art & Design

tisdag 15 januari 2013

Produktiv tisdag! Pastasåsen blev delicious!

 Hej! Idag har jag bla varit hos Åsa på Clipodrom! Så skönt o bara få bli ompysslad en stund!
Vi pratade mat o hon tipsade mig om att köpa en Crock pot för långkok o nyttig matlagning!
 Alla verkar vilja köpa en sådan nu?!?
Jag kikade på en på Amazon (se länken nedan!) Funderar skarpt på att klicka hem en!
Pastasåsen vi åt igår var ju bara för god!
Bättre än många restauranger kan jag faktiskt skryta med!
Receptet hittar ni
Här!


Dessa löparskor var jag bara tvungen att slå till på idag!
Har varit på G länge nu!
Med tanke på löparvädret som är nu! Haha
Det var grymt bra pris på Start Fitness
 
 
Klicka på länken så ser ni vilket fynd jag gjorde!
 

Tjänat pengar alltså! Hehe
Dessutom slank det med ett par löpartights ocskå!
Med rabattkoden: FESTIVE10 fick man 10% rabatt ytterligare!

Det finns ingen ände på produktiviteten idag!
Vi har mailat Fogia om att vi vill beställa nya fodral
 o dynor till vår fogia soffa!
Nu ska alla vin o matrester, mensfläckar, hundhår o
 skit bort en gång för alla!:)
Nu har jag tvättat sönder dessa fodral med vanish så det har
blivit ett stort hål i ena dynan!
Härligt med ljus soffa hehe! Det värsta är att alla mörka
soffor är säkert lika skitiga dem men det syns bara inte?!?
Just for information!
:)

Jag hann dessutom med att shoppa en kjol på rean på Åhléns!
Jag har den i beige men nu när den var så billigt
slog jag till på en svart också!
Ja visst ja! 4 nya Orkidéer från Kalenius för 98:-/st blev det också!
Varit tomt i fönstren sen julen städades ut!
<3

Pratade med Bella förut o hon  berättade att hon o
"Knekttjejerna":) ska inviga glassmaskinen
hon fick i julklapp imorgon!
Bra då får hon lära mig hur man gör sen! Hihi

Claes är på sen fotbollsträning!
19:30-21:00
Vi ska äta räkor o aioli ikväll!
Jag ska titta på Hollywoodfruar om en timme!
Kan liksom inte låta bli även om det är med blandad förtjusning!

Fruktansvärt vilka hemska olyckor i trafiken idag!
Tänker på alla drabbade o närstående!
Förstår hur fruktansvärt det måste kännas för er!

Var rädda om er!
<3
All kärlek!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar