Petra Nyman Art & Design

söndag 9 december 2012

Tapas julfest på KMTI!

Vi var väl ett 30 tal som var med på julfesten igår! Det är kul för då får man träffa all personal som man kanske inte ser så ofta! Som vanligt blir det fullt ös när KMTI har fest!
Istället för julmat bjöds det på tapas! Kul idé tycker jag! Men det var stora tapas! Så vi behövde verkligen inte gå hungriga därifrån!
 
Miniburgare med chilidip
 Jag hade varit o kört spinning på em hann bara hem o vända tillbaka igen!
Kvällens outfit blev "giftblusen" o nya jeansen från G-star!
Beställde dock en storlek för stor på jeansen! De töjer sig ganska mycket!
Klyftpotatis, skagenröra, ankbröst, kalvburgare, hamburgare,vitlöksbröd 
ja det fanns hur mycket mat som helst!
Som beställts från Scandic!
 Hungriga? Ja men inte länge till!
 Iphones world! hihi

 
 
 Sen var det ju dags för lekar o musiktävlingar!
Vår lekmamma Mariann hade som alltid fixat en massa roligheter!
Här låg det fullt med olika saker huller om buller på ett bord,
 när hon spelade en låt skulle man rycka åt sig den saken man associerade
till när man hörde den låten, sen fick man poäng om man kunde
 motivera varför man valt den! Det var catfight kan jag säga!
 Det var bara Lisa som tog det easy på ett vuxet o moget sätt! :)
Vem vinner tro?
 
 Det hölls ett fint tal också!
Jonas fick en stor applåd eftersom han varit med o räddat en kund med HLR!
Utan hans insats vet vi inte hur det hade slutat! Uhh jag får rysningar!
Jag undrar hur jag skulle ha reagerat?!? Vill gå en utbildning igen!
Man får sig en riktig tankeställare!
 Det var ettag sedan nu o man glömmer så fort!
 
Annars konstaterades det att det går riktigt BRA för KMTI
men vi fortsätter o tänka framåt, förbättra allting hela tiden!
 
89 gruppträningsklasser per vecka på vårschemat är inte dåligt det!
:)
 
Vid halv tolv var jag hemma igen fick skjuts av fina My som bor en gata bort!
Kvällen bestod av mycket god mat, skratt, fnitter o surr!
När jag kom hem kunde jag inte hålla mig från att titta på "Så mycket bättre"!
Det blev därmed en skön sovmorgon imorse!
Nu ska jag fixa lite lunch! Sen bär det iväg till KMTI för att köra min Power-step!
 
Ha en härlig Söndag fina!
 
Kram Petra
 
<3

2 kommentarer: