Petra Nyman Art & Design

måndag 31 december 2012

Guldmarknad! Snart Nytt år!

Vilken fantastisk solnedgång T fotade från ballkongen igår kväll!
Idag har vi tagit det lugnt bara varit vid poolen!
Kl 19:00 ska vi ta en drink o lite mingel inför nyårssupén som väntar oss!
 De hålller verkligen på överallt o förbereder!
Eftersom jag packade min väska på Juldagen innan vi skulle åka är
 det inte direkt den mest planerande packningen!
Vi får väl se vad jag får ihop för nyårsutstyrsel?!?
Jag försökte få tid hos frissan för en håruppsättning men det fanns bara tid kl 11:00
idag så det var inte aktuellt eftersom jag tänkte sola o bada idag också!
:))))
 Solnedgång i Dubai!
 Här är vi på väg till en lunchrestaurang från en annan som inte hade sol!
Jag o Ika bara älskar ju solen! Hihi
Så här glad blev Ika när vi fick äta lunch i solen istället för i skuggan!
Scnyyyga brillor!
:)
Igår kväll besökte vi en guldmarknad bla. Det fanns guldaffärer i överflöd!
Fokus hos oss här! Hehe
Shoppat två kryddpåsar med Chili o vaniljstänger!
Det blir väldigt sena middagar för oss här eftersom hela kvällarna går åt till shopping!
Infravärmarna var som eldar! Här sitter vi utomhus på hotellets restaurang Shades!
:)
Skål från Dubai!
Så gott vi åt! Vi kom isäng kl 01:30!
 
Nu ska jag måla naglarna, stryka klänning o hoppa i duschen!
 
Gott Nytt År bästa!... om vi inte hörs innan dess!
 
Vi firar 3 timmar tidigare än i Sverige!
Eller om vi orkar firar vi både och! ;-)
 
<3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar