Petra Nyman Art & Design

måndag 10 december 2012

Nobelbanketten i Blå Hallen!

Tänk att jag för 23 år sedan serverade på Nobelfesten! Att jag gick nerför alla trappsteg med en brinnande glassbomb! Jag kommer ihåg att den var så fryst så det inte gick att skära i den! Jag fick skära lite, vänta att det smälte lite till o skära igen! Tillslut hade jag serverat mina 10 gäster med grym mjölksyra i armen! Ja det var en häftig upplevelse måste jag säga! Därför tycker jag det är särskilt roligt att titta på festligheterna! Så det ska jag göra ikväll!
 
 
Den här cashmereponchon står högst upp på önskelistan just nu!
Den finns på Soft Goat! Jag har blivit en fena på att shoppa på nätet!
Tycker det är jättesmidigt!

 Jag tog en härlig promenad förut! Så fint det är ute!
Att andas frisk luft mitt på dagen är hur underbart som helst!
Idag var det lagom kallt!
 Efter promenaden är det så skönt o gosa ner sig i varma filten hos matte när matte dricker eftermiddagskaffe tycker Elsis!
Nu ska jag köra igenom nya Zumbalåten en gång till!
 
Jag ska strax åka iväg!
Zumba o Core står på måndagsschemat!
 
Ha en mysig måndag!
<3
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar