Petra Nyman Art & Design

torsdag 13 december 2012

Lucia o räkfrossa!

Har alldeles nyss kommit hem. Jag har skjutsat hem mamma från julbord med jobbet på Nöjesfabriken o Starboys! De var lysande enligt mamsen! Skulle vilja se dem själv faktiskt!
Idag har varit en hektisk dag, jobb på fm! Powerstep på Tieto på lunchen (sista för den här terminen)
Hem o fortsatt jobbat, mailat, ringt osv. Lunchen blev bara skinkmackor! Det gick snabbast!
Vid 5 tiden kom mamma med Ulltotten Alice!
Sen var det bara att hoppa i spinningkläderna o bege sig till KMTI o köra spinning!
Det var hur kul som helst (det kom fram en söt tjej efter passet o undrade vart jag köpt mina guldtights....så gulligt) Nästintill fullsatt klass! Det trodde man inte i Luciatider!
Vi får se hur det blir nästa vecka när julschemat drar igång! Om folk väljer att gå på stan o köpa julklappar istället?! Jag hörde att nätshoppingen ökat rejält i år!
Det måste bero på mig! Hehe
 
R pantade burkar o köpte räkor för pengarna!
:)
 
 
En annan gullig sak idag var att jag fick julklapp ifrån Tieto där jag kör lunchpass!
Glögg, ost, pepparkakor o fantastisk choklad!
Tack alla härliga Tietotränare!
<3

 
Smakade grymt gott med räkor på Lucia efter spinningen kan jag lova!
 Uppfinnare på dumburken! Har aldrig sett det programmet tidigare!
Kikade med ett halvt öga!
 Alice fick helt plötsligt för sig att hon ville ligga under filten!
Djupdykning från hennes sida!
 Het sås o Aioli från fiskbilen!
 
Nedan två dreglande odjur!
Nej nu ska jag krypa ner i min säng med nybäddade lakan!
Huset är städat idag! Om man inte räknar med lådorna o garderoberna förstås!
hehe (de spar jag tills en tråkig dag)
 
Imorgon ska jag börja dagen med ett besök hos frissan!
Härligt!
 
Godnatt/Godmorgon X
 
<3
 
/Petra
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar