Petra Nyman Art & Design

tisdag 18 december 2012

Julbord på Skutberget! Vilken överraskning!

Hemkommen från ett jättemysigt julbord på
Skutberget med alla kollegorna på SamC!
Jag fick en puss i nacken! Gissa om jag blev förvånad när min
underbara ungdomskompis som jag inte sett på så länge jobbade där!
Vad glad jag blev att se henne! Hon var tärna på vårt bröllop! <3
Fina Carina som varit i samma tidning som Madonna när hon var yngre!:)
Vi har busat mycket i våra ungdomsdagar hon o jag! Hihi
Måste försöka bli bättre på att hålla kontakt! Tiden o dagarna bara rusar iväg!
Det är så lätt att man kommer ifrån varandra!
Jeanette en annan som kompis driver det här stället var inte där ikväll, det var synd!
 Det var hon och Carinas bror Stefan som serverade med mig på Nobelmiddagen!
Plus några till då! Hehe
 
 Så kul o se dig!
 
Hemlagat julbord! Här massor av Omega 3!
 Mysigt!
 Min jultallrik!
Jag som inte fått lagad mat på flera dagar!
Njuter!
Gottebordet!
 
 Julgran såklart!
Vi ska köpa vår på fredag när Bella kommer hem från Linköping!
 Välkommen in i värmen!
 
Imorse vaknade jag av att det lät utanför!
Det här kallar jag snöskottning på hög nivå!
R skippade snöslungan idag!
 
Ha en fin tisdag!
Här blir det andra avsnittet av Morden i Sandhamn!
<3
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar