Petra Nyman Art & Design

onsdag 12 december 2012

Pleasejeans o B.Loved armband!

Hej på dig! Idag vaknade jag alldeles för tidigt o har varit grymt trött hela dagen!
Grusiögonentrött! Nu har jag iallafall kommit hem ifrån mitt pilatespass o känner mig något piggare!!
På väg dit när man känner sig lite småstressad var det poliskontroll, blåskontroll! Men jag hann iallafall till klassen i tid! :)
Mitt senaste shoppingfynd ett B.Loved armband som jag har spanat på länge!
Ett perfekt julklappstips som ni hittar
 
Det gick hur fort som helst att få det! Ett par dagar bara!

 
 Sen har jag shoppat något som alla talar om nu känns det som!
Ett par Pleasejeans! Lite ungdomliga o bagiga, R tittade lite mysko på mig idag men sa ingenting! Hehe De är ju lite pösiga o hängiga fram med låga fickor bak!
Finns
 
Jag tog strl S men skulle nog egentligen haft XS eftersom jag har hört att de töjer sig ganska mycket!

Sen har vi varit o hämtat min nyrekondade bil! Den blev som ny!
 Wow så fin både invändigt o utvändigt!
Då var jag ganska nära Rusta så jag tvingade mig in o köpte två nya utebelysningar!
De gamla hade blivit överkörd av gräsklipparen så de fungerade inte längre?!?
R har redan fixat till dem runt Tujorna!
Lagom till Lucia!
:)
 
Nu har vi precis ätit sill o potatis!
Blev så sillsugen när jag var o handlade förut!
 Claes har gjort hemgjord pizza!
Sill är inte hans melodi precis! :)
Nu ska jag kika på sista avsnittet av Bonde söker fru!
 
Trevlig Lill lördag på er!
<3
/Petra

2 kommentarer:

  1. kram på dig Petra! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den på facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du skriver så bra. Vi gör gärna ett länkbyte med dig, är du intresserad så är min mail lina@synapswebb.se :-)

    /Lina

    kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad roligt o höra!:) Det är alltid så spännande att höra vem som läser ens blogg?! Jättekul när man ger sig tillkänna tycker jag!Jag mailar dig så fixar vi ett länkbyte! Kram Petra

      Radera