Petra Nyman Art & Design

söndag 13 maj 2012

Vilket magiskt Bröllop! Tusen tack Å o F för att vi fick dela den dagen med er!



Så äntligen var det dags att gå på Åsas o Fredriks bröllop!

Himlen sprack upp o solen kom fram! Jämfört med gårdagens ösregn!

Underbart!

Bröllopslycka!

<3


Robert o jag väntar på att bli hämtade av Lisa o Magnus o Karin!

Let´s Dance! Känner jag mig som jag ska va med i?!? He,he!

Nygifta!
 Vackrare par får man leta efter!
Jag grät konstant från det jag kom in i kyrkan tills vi kom ut!
Jag är hopplös!:-)
När barnen sjöng Idas sommarvisa då var det många lyckotårar som rullade nedför kinden!

Det var en riktig cool utgångsmusik: Kisses of fire (ABBA)

Me like!



Härlig familj! Fina barn!
Jag stressade till  Malin på Clipodrom direkt efter min Zumbaklass
 som jag kört på morgonen med ett fotbollslag!
Jag har varit alldeles snurrig o lite smånervös idag?!?
Men det är ju inte jag som ska gifta mig! Hi,hi
Bästa Eva kompis var sällskapsdam o passade upp!:-)
Jordgubbar, skavller,
Eva hade dessutom med sig nya strumpbyxor som jag glömt o köpa!
Superkompis det!
Always!


 
Så här snygga lockar fixade Malin på Clipodrom!



Laddad för bröllop!

Här anländer det nygifta paret!



90 personer tog emot dem med jubel!



Snygga Lisa o Magnus!
Lisa är min goa kollega på KMT!


Skål för brudparet!

Ni måste se baksidan på klänningen också!
Malin PT på KMTI  har gjort ett bra jobb med ryggmusklerna tycker jag!
Ska boka henne till veckan!:-)


Bordsplaceringen var toppen!!!
Hamnade vid mycket trevliga människor!
Titta vad lik Persbrandt han är!?! :-)
Stina o Totto ( fd Hockeyplayer:-) Driver hockeyskola numera mm) Satt vid mitt bord! Trevligt folk dä! :-)
Längst till höger i prickigt, hon sjöng vackrare än vackrast i kyrkan!
 Dessutom fyllde hon 40 år idag!
Hipp, hipp hurra vad vi skålade för henne vid vårt bord! :-)
Hi,hi!
Hela middagen var Excellent!
Serveringspersonalen gjorde ett grymt bra jobb!


Så många fina, både rörande o roliga tal som hölls till brudparet under kvällen!

Min man o Lisas man!:-)  Fina pojkar det!
En  bensträckare!

Jisses vad snygga ni är!
Efter Bröllopstårtbakelsen var det dags för
 Vals o Uppträdande av brudparet!
Wow vilken koreografi de övat in!
Vilken överraskning!
John Travolta kan slänga sig i väggen!:-)

and then!
 PARTYTIME!

Alla släppte verkligen loss!

Det var  precis det som brudparet önskat sig!

<3


Efter ett par glas vin åker alltid Karins tuggummitänder fram!
Hon blir en annan person!
 Byter skepnad totalt!:-)
  Hon har skrämt bort många beundrare genom dessa tuggummitänder! He,he
Dela ett toy o tryck upp dem på framtänderna så ska ni se vad det gör för utseendet!:-)
Kanske blir man snyggare?!? Eller inte?!?  He,he
Dags för dansgolvet!

Cardio Moves! :-)


Disco!
Latino!


Vilket Ööööss girls!
Bröllop äger! :-)
Delar av "Halvåtta hos mig gänget"!
:-)
MEN!
Vad har hänt med mina lockar?!?
Dansat för mycket kanske?!?

Dags o åka hem?!?

Delade taxi med två andra par!
Var hemma vid 4:00 tiden!
Många sov kvar för att äta Brunch med brudparet! :-)

 Mysigt!

Vem vet festen kanske pågår än?!?



Vilken fantastisk dag, kväll o natt vi haft!

Tusen tack Åsa o Fredrik

 för att vi fick dela den här dagen med er!

 <3

Många nya härliga bekantskaper har vi fått tack vare er!
Nu är det bestämt "Halvåtta hos mig" blir av!
Kul!
Ser jag verkligen fram emot!


Puss o Kram
Härlig Söndag på er!

/Petra

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder, ni ser ut att ha haft en toppen dag=)

    SvaraRadera
  2. Haha vilken dag/kväll/natt :)! Men det är tufft att ligga på topp ;), puhh! Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Åh, vilket fantastiskt vacker brudpar och vilka snygga gäster!! Och så lätt det är att bli darrig på handen då man fotograferar i dansens virvlar...;)

    SvaraRadera