Petra Nyman Art & Design

tisdag 29 maj 2012

Fransförlängning o värmedyna! Skit-tisdag!

Hej på er!

Idag är jag lite låg pga att jag fått nån konstig sträckning?!?

 När jag andas in för djupt hugger det till i vänstra bröstryggen?!?

Så ikväll får jag hoppa över Zumban! Tråkigt värre!

Igår var jag på Eleganzee o fyllde på mina fransar igen!

 Det är så skönt o slippa mascaran när man svettas var o varannan dag:-)


Här är jag helt osminkad o väldigt trött!
 Men med fina fransar!

Solen tittade fram men det är köldgrader ändå?!?
 Vart tog sommarvärmen vägen?!?
La mig ute i exakt 3 min med min värmegroda på magen! :-)

Tillika vakthund!

Jag fick den här kameran i morsdagspresent också!:-)
Så nu ska det förhoppningsvis bli finare bilder framöver?!?
Bara jag hinner lära mig den!
Tjao på en stund!

Jag bjuder på ett litet fakesmile:-)

Ha en bra dag därute!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar