Petra Nyman Art & Design

onsdag 9 maj 2012

Badkruka! Ny klänning till Bröllopsfesten?!?

Det här händer bara vid  maximal överhettning!
Att jag tar ett bad i Medelhavet!

Tvekade länge!

Nja det var rätt kyligt i vattnet!?!

Innan han till slut tog mod till sig o hoppade i! :-)
Kunde inte vara sämre än sin fru?!?
:-)

Klockan 12:00 i skuggan!
Kändes inte som någon stor bragd att bada precis?! Hi,hi


Strandpromenad på G!

 Den enda motionen den här veckan förutom när jag "fightades"
 med Mr Kackellacka!

Vi tvättade överdragen till solstolsdynorna!
 Det var inte så skönt o ligga på skumgummi instoppat i en plastpåse i 30 graders värme?!?
 Vi tog en moppetur istället!
Kikade efter nya solstolar!

Pizzabud i Nerja!

Så sööt!

<3


På väg hem från stranden!

H2O

"Vattenhålan"


Mitt marknadsfynd!
Armband!
 I äkta läder!
Roberts shoppingtur innebar en ny dammsugare o ny torkvinda!

Wiii!

:-)



Ny klänning till Bröllopet?!?
Den har hela regnbågskalan!

Nej det var inte ett Marknadsfynd!!!!!:-)


Lyckades inte få fram färgerna med min kamera!

Matchande skor o väska!
Höga så jag vet inte om jag klarar mer än i kyrkan?!?

Nu ska jag njuta av kvällssolen!
<3
Petra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar