Petra Nyman Art & Design

måndag 7 maj 2012

Dagens fight! Me against?!?

Lilla kackellacka! Du ska veta vem du fightas med! Grrr!
Jag kör Zumbasteget "Stomp" så har du inte en chans!:-)
Fast jag tycker inte de är så äckliga längre!
De är ju helt ofarliga!
Snyggt brunt skal, snabba o graciösa!

R säger till mig o ler!

- Älskling vi är i Spanien!:-)


Morgonkaffe, skvallertidningar, sol på altanen!
Avkoppling!
Sanden mellan tårna!
Sommaren är kort!:-)

På väg o ta ett dopp!


He,he! Dagens skämt!:-)

Vi tog en luch på stan!
Papagayo!
Där nere vid stranden!:-)

Det här har jag också en "crush" på!
Varm getost o varmt äpple!
Kombinatioen är förträfflig!
Tro mig!

Vi tog en moppetur!
Åkte förbi gymet Time!
Titta de har börjat köra Zumba där också!
Kul! Det måste jag försöka pricka in imorgon!
Marknad står också på morgondagens schema!

Nu ska det bubblas!

Kram Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar