Petra Nyman Art & Design

söndag 27 maj 2012

Vilken fredag! 3 pass o 9 rätter på Casanova!

Vilken usel bloggerska jag varit senaste dagarna! Men det har varit för mycket helt enkelt!:-)

Vi börjar med fredag!

Zumba på Tieto

Företagspass Zumba Ångpanneföreningen KMTI

Dusch, lunch

Tillbaka till KMTI på Pilatesmöte!

80´s 90´s Spinningklass på KMTI

plus alla andra vardagliga sysslorna samt lite mail o telefonjobb!

Mör i kroppen och ovetande om att det var 7 rätter som skulle bjudas (intas) på Casanova!:-)

Häng med här!

Vilket härligt gäng jag körde Zumba med!
 Wow!
 Jag måste erkänna att jag  hade lite förutfattad mening när jag skulle köra
 Zumba med Ångpanneföreningen!
 Trodde jag skulle få ett gäng gubbar i övre medelåldern!:-)
Så studsar det här sprudlande gänget in o gjorde min dag!
OBS! Inget ont om övre medelålders herrar! He,he



Bella o tjejligan dukade upp frukost-brunch!
Jag tackade inte nej till lite hotellfrukost!
:-)


Goaste tjejerna!
 Lektionen började inte förrän15:30!


Lunchen intogs ute såklart!
Pasta, pesto med tonfisk!

Likaså pilatesmötet!
Utomhus på KMTI:s konstgräs!
Snart ska jag gå in o köra spinningklassen!

Efter en intensiv dag!
Middag med vänner på Casanova!
Här är rätt nr 1 tillsammans med lite skumpa!

Rätt nr 2 var soppa!
 Gott, gott!

Rätt nr 3!
Carpaccio!

Rätt nr 4
 Spenatfylld pasta o scampi!

Första huvudrätten!
Nr 5
Fisk!

Lite sorbé innan andra varmrätten!
Nr 6

Andra varmrätten!
Nr  7
Lamm!
Rätt nr 8!
Innan den smälte!

Rätt nr 8..... efter att den smält!
Vi surrar för mycket!
:-)

Rätt nr 9
Avrundar middagen med goda ostar!


Bara axlar hela kvällen!
Sverige som bäst!!!!!!!


Vilken fantastisk kväll, natt vi hade!

Som tur var hjälpte Elin mig att köra Zumbaklassen på lördagen!

Jag kände att 7 klasser på 4 dagar blev lite mycket!

Det är så underbara, hjälpsamma kollegor på KMTI!

Vi ställer verkligen upp för varandra!
Tack Elin!

<3
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar