Petra Nyman Art & Design

fredag 4 maj 2012

Egoboostad i Grums! Bröllopsfeststylingen klar?!?

Vi åkte till Grums på tjejkväll!
Stylade från topp till tå, kläder från Erixsons
Vi blev sminkade och fixade i håret av duktiga tjejer.
Lika kul som alltid med Eva!
Vilken helkväll på en torsdag! 

Kläder provas ut!
 Jag körde temat bröllopsfestklädsel!

Ostylade! Precis som vi föddes!

Ompysslad!

Sminkning inne på herrtoan! :-)

Nytt fejs!

Proffsfoto!


Mingel med "Grumstöser"! Ehe kärringar?!? He,he!

Modevisning med helt vanligt folk! Me like!

Duger jag så här på Åsas bröllop?!?
Jag köpte klänningen, halsbandet, armbandet o örhängena!
Kvällen till ära 20% rabatt!
Vi får väl se!?!


Lite heminredning!

Snygga bästa kompis Eva!
 Blev lite lik September med sotade ögon!
Den luggen kommer hon inte få ner i första taget?!?
Mycket produkter finns i den luggen! He,he

Det har vi gjort ikväll kan jag lova!

Hemma igen efter en  rolig torsdag!



Igår innan tjejkvällen var jag ut o hjälpte morfar att istallera sig!
 Mamma hade dock redan fixat det mesta med städning osv.
 Morfar 90 år flyttar ut till sommarstugen!
Vilken glädje o kunna flytta från lägenheten i stan hit ut!:-)
Vilka barndomsminnen jag har härifrån!
Njuter med en kopp kaffe i solen!



Idag är fredag och det innebär Zumba o 80s 90s spinningklass! :-)

Här är veckans nostalgi låt!

Kram på er!
<3
Petra

4 kommentarer:

  1. Nära att jag hade träffat dig igår, tänkte men hann inte riktigt med. Förra året var jag dock med, och hade en supermysig och superintensiv kväll... Fin fredag på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej va synd Malin! Det hade varit jätte kul o träffas!
      Vi hade en supertrevlig kväll!
      Trevlig helg själv!
      Kram Petra

      Radera
  2. Gud så fina ni blev! Du kommer att konkurrera med bruden ju!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi,hi! Tack! Men Åsa blir snyggast!
      Kram o trevlig helg!
      /Petra

      Radera