Petra Nyman Art & Design

måndag 14 maj 2012

Piggar upp oss en regnig måndag! o Provbilder från Grums via Iphone!

Bella o jag skulle hänga på låset när biljetterna släpptes till
Lady Gagas extraföreställning kl 9:00!
Vi kom på det 18:00, då fanns bara dessa svindyra biljetterna kvar!
Vi tänkte att C o R var ju till Barcelona för inte länge sen så vi slog till!
 Tyckte vi var värde det!
 En liten förskotts studentpresent!:-)

Det här blir häftigt Bella!




 

Igår dan efter bröllopsfesten var vi ner på stan o käkade på Pitchers!
Det smakade bra kan jag lova!:-)

Det var massor med folk på torget då Grannyran Postkodlotteriet spelades in!

50 miljoner till Grums!

På tal om Grums!
Så här blev provbilderna när vi blev stylade på tjejkvällen i Grums!
OBS! Jag har fotat provbilderna med Iphone!
Inte så bra kvalité direkt!
Bilden nedan har jag visst fått in någon egen färg på?!?
Ingen mästerfotograf här inte!
 Men det vore kul o gå en fotokurs!






R o jag var o käkade lunch på Casanova (bästa lunchstället) idag!
R gick in i förväg o jag stod utanför o pratade i telefon!

Då hade hon som jobbade där sagt!
-Titta där ute står min Zumbainstruktör!
:-)
Kul att hon inte sa där står den där dåliga instruktören från KMTI! He,he!

Happy måndag på er!

Obs! Det här kortet är inte taget av Grums fotoateljé! He,he

Kram P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar