Petra Nyman Art & Design

fredag 18 november 2016

Variant på Tacofredag! Påfyllda förråd!

Fredag helt plötsligt! Den här veckan har verkligen gått i ett:)
Jag blev så full i skratt när jag tittade på bilderna som jag tog på en middag vi åt i veckan. Kan nog vara en av mina snyggare matbilder faktiskt!!!

Hur aptitligt ser inte detta ut?!? Jag bryter ihop av skratt!
Visst blir en söögen?!? :D!!!!! Haha
Lyckades tom få med en trasig tallrik!!! 
Kunde inte låta bli! Men det roligaste av allt var att jag tyckte det blev rätt ok bilder när jag tog dom?!? Hmmm Får nog bli lite mer noggrann hädanefter!???

Inte direkt så man behöver ett recept men sjukt gott är det.

Tortillabröd som jag rullade ihop med tacoköttfärs, hot tacosås, cremefraiche o riven ost som jag gratinerade med riven ost i 200 gr i ca 10 min. Enkelt o väldigt smarrigt trots de oaptitliga matbilderna! ;)

Annars fick jag med min man till IKEA, ljusförrådet behövde fyllas på då det går minst ett paket varje kväll härhemma hihi.


Inte direkt så man kommer tomhänt ut ifrån IKEA?! Handlade krafs eller "braohagrejer"! ;)

Bla en ny leksaksgris till Bonniebus! <3

Gillar min nya tröja o kjol från Zara som jag shoppade i Marbella.
Älskar när man ser klädd ut fast det känns som man går i myskläder!
Under 600:- för båda

Fast inte lika skönt som den här förstås!

I onsdags hade vi medlemskväll på KMTI o jag ställe ut lite av mina tavlor, kuddar mm

Det får bli i nästa inlägg!

Bella kom igår med tåget från Stockholm vid 22:00 o vi hade så mycket att uppdatera så vi kom inte i säng förrän efter 02:00. Imorgon kommer Jullan från Örebro o vi ska ha lite kalas för tjejerna som har fyllt år. Så mysigt!

<3

Kram Petra





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar