Petra Nyman Art & Design

lördag 19 november 2016

Nytt Gicléetryck på min senaste målning! Petra Nyman Art & Design på KMTI s Medlemskväll!

I veckan gick det verkligen i ett, möten, lunchspinning, packa bilen full med målningar, kuddar, glasunderlägg o muggar o ateraljer Åkte förbi o hämtade min senaste målning på BMW för att få låna den till Medlemskvällen då köparna inte skulle hämta den förrän dagen efter.
Ser ni tavlan till vänster på bilden det är alltså  ett gicléetryck på originalmålningen högst upp. 


Det är en signerad upplaga på 30 ex av Keep Hope Alive där originalmålningen såldes till Shield Patrol för 10 000:- som gick till Barncancerfonden.

Med ram o kostar den 1 580:- (inramning av CombiHörnan)

Utan ram 980:-

Kan vara ett julklappstips kanske!?

Maila mig på

vid intresse

Tråkigt utan färg i livet?
 Tavlan längst ner är också ett gicléetryck som finns i signerad upplaga på 10 ex

Pris med ram 2 800:-
Pris utan ram 1 800:-

 Eller glasunderlägg 6 st för 350:-
 Muggarna kostar 199:-/st


Sålde flera

 Bredvid mig stod min fina kollega Frida på KMTI som är säljare av klädmärket House of Lola.
 Högst upp är det originalmålningar o nedan kuddar av originalmålningar :)

 Mollys Hörna bjöd på en massa gott o nyttigt.
 Här var klockan bara 16:00 men vid 18:00 tiden var det folk överallt! ;)
Man kunde även passa på att bli blodgivare.

 Evelina o Johanna gör reklam för KMTI:s nya satsning Boxen.
Kommer bli grymt!
 Söta Frida dokumenterade kvällen hon också, hon köpte även en tavla av mig! <3
 KMTI hade erbjudande på Pulsklockor.
 Ritual hade också ett bord

Alltid lika glada o fina Monica kom o hälsade på mig i min lilla hörna <3
Så härligt med människor som sprider så mycket positiv energi omkring sig.

Kl 20:00 skulle instruktörerna på KMTI gå på Elin Wennmans spinningklass som var gästinstruktör hos oss denna medlemskväll. 
Hon körde även en klass för våra medlemmar där jag lottade ut en av mina kuddar till deltagarna som var med på passet.

Min stickade tunna klänning kommer från Lise Sandahl

Jag var hemma vid 21:30 trött som få men med massor av ny inspiration med mig efter en fullspäckad dag av både positiva möten, två spinningpass o få träffa en massa härliga människor som kom till min monter.

En lyckad dag på alla sätt o vis!

Nu kommer snart delar av tjejligan hit o ska laga middag här ikväll!
Mysigt när de är här när Bella är hemma!

<3

Hoppas ni får en trevlig fredag!

Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar