Petra Nyman Art & Design

tisdag 8 november 2016

Sista natten med gänget på Tabataboosttrip! Middag i Old Town Marbella!

Sista dagen började vi som vanligt med morgonyoga, sen hade jag fått frågan om att köra ett Zumbapass som avslutning på fredagen.  
Sagt o gjort, så himla kul o alla släppte loss så svetten lackade ordentligt! 
 Efter lunchen som Gigi o Carl fixat åt oss medan vi körde Zumba packade vi väskorna, endel solade sista rycket ;) innan vi tog en taxi in till Old Town i Marbella för en sista middag med gänget.

Så mysigt med alla spanska gränder som påminner om Nerja! <3
Jag hade på mig en klänning från Zara som Gigi hittade åt mig dan innan på shoppingturen till La Canada.

Här står vi o väntar på taxin utanför resortet där vi bor.
Vi åkte lite tidigare in till old town så vi hann strosa runt i stan innan middagen o endel som inte shoppat klart än kunde springa gatlopp hihi Guess who??? ;) <3


Jag o Carl!

Carl är 20 år o trivs ändå som fisken i vattnet med alla oss tanter vårt ålderspann på resan är nog mellan 20-60 år o vi har det så trevligt! Kul med olika åldrar!

En Sangria innan middagen vid apelsinlunden.
Nu kommer jag inte på vad restaurangen hette men det var Dennis som tipsade om den, så mysigt att kunna sitta ute o äta trots att det är november.
Under bar himmel <3



Vi var hungriga som vargar så både förrätt, varmrätt o efterrätt blev det för endel iallafall! ;)

Några beställde väldigt, väldigt många efterrätter! Haha
;D


Ett litet toabesök innan vi tog en taxi hem o jag somnade påväg ner till kudden kan jag lova;)
Fin toalett det tycker jag är viktigt när man är på restaurang! Det säger allt om restaurangen!


Vi hann med ett yogapass på morgonen innan bussen hämtade oss vid 12 tiden.
Vi har inte bara ätit mat vi har faktiskt tränat också! Hihi




Mer än nöjd med veckan som gått! Träna på Nikki Beach är inga fel alls!
Jag,  Lisa o Ika!

Väskorna är packade o vi lämnar Mariott´s Marbella Beach Resort för den här gången!
Resan hem gick bra o vi var hemma i Karlstad vid 01:00 tiden.
Vi landade i värsta snöstormen i Sandefjord, snacka om kontraster.

Tusen tack alla gamla o nya bekantskaper jag fått på den här resan!

<3

Tänk att förra måndagen strosade man omkring här! (klänning Lise Sandahl) (Fotograf Linda Modin Klemner)

Nej nu ska jag fortsätta på min målning! Jag har bråda dagar nu då jag fått flera beställningar samt att jag ska vara med på KMTI s medlemsdag nästa onsdag o visa mina målningar o design.

Kram o ha en fin tisdag!

<3

/Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar