Petra Nyman Art & Design

tisdag 1 november 2016

Lördagens födelsedagsfirande!

Hej vänner! Nu är jag i Marbella på träningsresa men jag måste ju ta det i rätt ordning;)
Så här kommer lördagens blogginlägg!

Har inte hunnit blogga om lördagens födelsedagsfirande av Lotta som fyllde 50 år.
Jag tog på mig en jumpsuit från Lise Sandahls höstkollektion.
Vi åkte förbi Pierre o Anna med taxin så vi åkte gemensamt till festlokalen
Presentbordet

Långa snygga Lotta i mitten. 
Vi fick så mycket god mat det här var förrätten som var som en hel middag bara den. ;)
Väldigt många roliga tal o uppträdande under kvällen.

 Det snålades inte på varken mat eller dryck kan jag säga! Oj vad mycket mat!
Kvällens roligaste tal vi skrattade så vi grät! Här gör de en grym parodi på Antikrundan!
Desserten var så god men portionen var gigantisk!
Tur man ska på träningsresa!
Ett tal och skål till mamma!
Trevligt bordsällskap!

3 rätters, tal o uppträdande kaffe o avec till de som ville ha!
Sen drog dansen igång! R in action! Hihi

Födelsedagsbarnet o Pierre!

Eftersom jag skulle på Tabataresa dagen efter så försökte jag få med mig gänget hem vid 24:00 tiden men det var inte den lättaste uppgiften!

Kom isäng vi 02 efter en mycket lyckad fest o flera nya bekantskaper!

Tusen tack Lotta o Hans för inbjudan!

Hoppas ni dansade ända tills solen gick upp!

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar