Petra Nyman Art & Design

onsdag 2 november 2016

Egoboost med fotosession on the Beach! Vinnande budet på min målning!

I denna träningsresa ingår en riktig egoboost nämligen att bli stylad o sminkad av Gigi, Linda o Carl. Det är en riktig feelgood stund som avslutas med att Linda gör en fotosession.

Vi är tre varje dag som blir fixade så jag, o Ika o Anette hade en heleftermiddag, kväll med skratt, o lite blod! Anette råkade oturligt nog snubbla på en sten i havet så därför är shortsen lite blöta o det är lite blod på knät.

Här blir jag sminkad av Linda, Carl fixade lockar i håret ;)

Vi får inte se oss i spegeln förrän vi är klara.

Carl är med o fixar.

Det går åt möe spray o lipgloss Gigi!!!!!! Hihi

Korta modellen av Lise Sandahls klänning, den långa varianten hade jag ju på Diana o Patriks bröllop.


Oj oj vad nödig jag blev här! ;D!!!!!!

Efter fotosessionen i parken gick vi ner till havet o fotade.

Tre blondiner!

När jag skulle fotas var det typ 15 barn omkring mig, fotbollar o några föräldrar!!!!
Vi fick vänta tills de hade lekt klart.
Ett snabbt ombyte på stranden
O jag fick på mig Lise Sandahls härliga Jumpsuit.

Ika hittade en accociar till mig på stranden hihi

En liten söt pinscher vars halsband tom matchade mina naglar!
Jag o min underbara ungdomsvän Ika.

Jag o Lisa har försökt övertala Ika att följa med på den här resan i flera år o jag kan lova att hon är mer än nöjd att hon följde med! Vi har det helt fantastiskt härligt här.

Extra allt!

Vi mår som små prinsessor!

Varje morgon står Linda redo med morgondrinken efter morgonens Yogaklass.
Olika varje morgon.
Nu ska vi snart ner på stranden o köra Tabata!
När vi kommer tillbaka har  Gigi o Carl lagat godaste lunchen.


I em har några av oss bokat massage, många ömma muskler här! ;)

Ja det går ingen nöd på oss!


Vinnande budet på min målning som lottades ut av BMW där alla pengar gick till barncancerfonden blev 10 000:- o vanns av Shield Patrol.

Gissa om vi blev förvånade när vi kom på att det var en av deltagarna här på resan Birgittas son som ropat in tavlan! 

Världen är inte stor!

<3
Ha en härlig Lilllördag!

Kramar Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar