Petra Nyman Art & Design

onsdag 5 februari 2014

Indigo Pearls berömda Sundaybrunch! Del 2

  forts. från tidigare blogginlägg. 
Vi blev uppassade som prinsar o prinsessor under hela middagen!
Det är en grym service!
 
 Då var vi inne på efterrättsborden!
Frukt o en hel disk med små miniefterrätter!
 
 För att inte tala om alla goda ostar!
Jag älskar ostbricka mer än sötsaker egentligen!
 Yummi!
 Robert! (inte min man) valde bland delikatesserna!
Han liknar min man o heter lika! Därför mitt lilla förtydligande! ;)
Här däremot är min R! <3
 
 Vi delade på dessa fat!
 Men är man på en välkänd söndagsbrunch måste man ju smaka av allt!
Det ångrar jag inte en sekund! Herre gud så gott det var!
 Vi gick en trappa upp! Jag måste visa er lite bilder därifrån också!
Designen här är så häftig tycker jag! Det vann pris Winner "Best Luxury Suite hotel"in the 2013 World Luxury Hotel Awards! Inget dåligt betyg det!
 Fina Anna o Emma!
Här nere ser ni var brunchen serverades! (bilden nedanför) Alldeles nedanför vårt hotellrum!
Det var inte långt hem direkt!
 
Jag hoppas ni får möjlighet att vara med om detta någon gång!
 
Det var en magisk upplevelse!
Upplevelsen överträffade förväntningarna med råge!
 
Jag ligger lite efter med bloggandet!
 
Ha ha det är körigt med semester!
 
Det kommer mycket mera kan jag lova!
 
Vi har bla varit på båttur!
I em kväll ska vi ta en tur till Patong för lite shopping! Den tar ca 45 min i taxi!
 
På återseende! Fina läsare!
 
Ha en härlig tisdag!
Kramar Petra
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar