Petra Nyman Art & Design

måndag 17 februari 2014

New York resan bokad! Årets överraskning!

 
Skojar ni att Bella blev överraskad när jag la ut en bild på Instagram att jag o mormor snart åker till New York o hälsar på henne! Hon har varit där sen 18 juli o dansar på BDC! Familjen var ju där o hälsade på i November då hon fyllde år! Så att jag o mormor skulle ta en långweekend till NYC kom som en glad överraskning! Så kul det ska bli att åka dit igen! Våren i New York slår dessutom allt! <3

 Snart ska vi krama om den här pinglan igen! <3
Sist vi gick i Central Park var det sprakande höstfärger i november!
Nu hoppas vi på en härlig vårpromenad istället!
3:dje April ses vi igen älskade dotter!
 
 Staden som aldrig sover!
Här tog Claes en bild från Rockefeller center!
 
Vilken bra helg vi har haft! Julia R:s stora dotter kom från Örebro o hälsade på!
Vi har inte setts sen vi var i New York så det var verkligen på tiden!
 
Oxfilé med gorgonzola sås o vitlökssmör stod på menyn!
 Här har vi precis skypeat med en chockad Bella! Hihi
Haha jag har verkligen bosatt mig i Indigo Pearl morgonrocken ser jag!
Tyder på att det varit en riktig slapparhelg! Jag fick hjälp med gårdagens Powerstep också!
Jag kände att 7 pass den här veckan räckte gott o väl!
Vi skålade med iskalla bubblor!
Grattis Sverige till alla OS-medaljer! ;) Så häftigt!
Nu är en ny vecka!
Ikväll drar jag igång träningsveckan med ett spinningpass!
Det är riktigt fint väder här i Karlstad idag! Blir skönt med en hundpromme snart!
 
Jag måste boka bord på La Esquina i NYC också! Ni vet den där hemliga Mexikanska restaurangen som nästan är omöjligt att få bord om man inte är ute i väldigt god tid! Det måste mormor få se!
Åh vad jag är pirrig! Så kul det ska bli! Annars fyller jag år den här veckan! O till helgen ska vi åka med kompisar till deras hus i Trysil o andas lite frisk luft! Hihi
Känns som det kommer bli en bra vecka!
 
Hoppas ni får en toppen måndag!

<3

Kram Petra
 


1 kommentar:

  1. Så kul med en NY weekend!!
    Grattis i förskott.
    Kram och hoppas att du får en härlig vecka.

    SvaraRadera