Petra Nyman Art & Design

måndag 10 februari 2014

Bättre sent än aldrig! Tabata! Thailand del 15

 
 En bekännelse! Jag har varit lat! Inte ett gymbesök på hela tiden! Men sista dagen tack vare Anna som ville komma igång med träningen fick det bli ett besök! Wow vilket ställe! Att jag inte gått dit tidigare! De körde bla både Pilatesklasser o BodyAtack pass! Men vi fick också ett rejält pass! Jag körde ett ganska tufft Tabata pass med oss! Så nu kommer jag få en härlig träningsvärk när jag kommer hem! Tjoho! Jag hade nästan glömt bort hur skönt det är att ta i ordentligt o känna att träningskläderna är sjöblöta av svett!
 
 
 
Lotta däremot har hängt på gymet en hel del! :)
Jag har kommit på mig själv att jag tränar bara när jag får betalt!?! Haha
Här ser ni tre kämparkvinnor!
 
 Uppvärmning 10 min på löpbandet!
Svalt o skönt med AC!
 Grr! Nu jädrar! Sista dagen! Sista chansen!
Receptionen!
 
 Här inne med den trevliga utsikten körde vi delar av Tabatapasset!
Inte för att man har tid att njuta av någon utsikt när man kör Tabata precis! ;)
 
 
Omklädningsrummet!
 
Bra jobbat tjejer! Jag känner hur lyckohormonerna sprider sig i kroppen!
 
 Sista dagen o ett späckat schema allt ska hinnas med!
Vi bor ju på ett design hotell! Det fanns en shop på hotellet där man kunde köpa allting!
Tom badkaren! Lite tungt att bära med sig hem?!?
Bla köpte vi med oss en varsin Indigo Pearl morgonrock!
 Men dessa servettringar fick följa med hem! Vi köpte de 10 sista!
Visst var de snygga!
Jag var nära att köpa besticken också som är urläckra!
Men jag bangade ur i sista stund! Det får bli nästa år istället! ;)
En del till små saker fick följa med hem! Ska visa er sen!

 Nu är jag ännu mer taggad att ta tag i styrketräningen när jag kommer hem!
Tack Anna o Lotta för träningssällskapet!
Hoppas ni också fick lite träningsvärk!
 
<3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar