Petra Nyman Art & Design

torsdag 5 december 2013

Mammografi! Underbar morgon! Stormen Sven påväg! Let´s Deal!

God morgon! Själv vaknade jag redan 05:30 så lycklig! Igår eftermiddag fick
jag nämligen blixtrande huvudvärk from Hell! Inte ofta jag har ont i huvudet o när
jag har det är det alltid på höger sida, börjar från nacken upp runt pannbenet!
Att vakna utan denna bedrövliga huvudvärk gör att man känner sig hur lycklig
som helst! Jag verkligen lider med alla som lever med ständig värk! Fy så
vidrigt det måste vara! Igår trodde jag verkligen inte att jag skulle kunna
köra mina pass idag som är Powerstep på lunchen o Spinning o core ikväll!
Men nu är jag på hugget igen! Hihi Sitter i sängen med kaffe, dator, doggisar
tidning o Nyhetsmorgon i bakgrunden! R är ute på vägarna o kör!
Hoppas verkligen inte stormen Sven hinner svepa in
 över Sverige innan han är hemma igen!
<3
Igår var jag på mammografi! Så skönt att jag kom iväg o fick det gjort!
Man känner sig lite ynklig när man får låsa in sig i en liten hytt o ta av sig på överkroppen
stå där o vänta tills sjuksköterskan släpper in en i en dörr på andra sidan!
Det började med att hon hälsade mig välkommen o frågade om jag hade några
 bröstimplantat? Oopsi?! Ska jag ta det som en komplimang? Hihi Eller inte!
-Nej svarade jag! ;))) Ha ha nu har de blivit typ en halvmeter längre o
utplattade som ett frimärke!Yepp då är det bara att vänta på  provsvaren!
Men det kunde dröja tills efter nyår!
Mitt senaste köp från Let´s Deal!
Ska försöka hinna med en ansiktsbehandling senare idag!
Kommer få en härlig peeling o ansiktsmassage!!
Det ska bli skönt eftersom jag är grymt torr o fnasig i huden!
En fuktboost är vad som behövs!

Trots min dunderhuvudvärk igår lyckades jag få till lite köttfärsås!:)
Men köket orkade jag inte ta tag i så det står o väntar på mig därnere!
Det är bäst att jag gör ett ryck!
Men först ska jag jobba lite dator
o ta en kopp kaffe till!
 
Take care!
Ta det lugnt i trafiken om ni måste ut på vägarna!
Låt inte Sven få förstöra dagen! :)
 
<3
 
Ses snart igen!
 
/Petra
 


6 kommentarer:

  1. Vilken spännande grej till ansiktet, den måste du skriva mer om när du testat den.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr var den trasig så så spännande blev det! Hihi får skicka tillbaka den! Men återkommer när jag testat! Kram o ha en härlig andra advent!

      Radera
  2. ja det var mys
    hoppas du har en bra kväll
    kram från mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hoppas ni haft en mysig helg! <3 Kram o trevlig andra advent!

      Radera
  3. Ja nu härjar Sven minsann och vitt på backen....vaknade med hvdvrk, tur jag kan stanna inne hela förmiddagen :)
    Finfin fredag till dig från mig! Kram Gizze

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas helgen varit bra o att huvudvärken gått över! Kram o trevlig andra advent!

      Radera