Petra Nyman Art & Design

lördag 8 februari 2014

En heldag i Thailand som börjar med Coqoon SPA! Thailad del 12

Vi tog en heldag! Då menar jag verkligen en heldag! Vi började som vanligt med långfrukost, stranden, strandpromenad, en lättare lunch o lite sol o bad! Kl 16:45 hade jag o R bokat SPA-behandling på hotellets fina spa, Coqoon spa som nyligen vunnit pris Best Luxury Hotel Spa in Thailand by the World Luxury Hotel Awards! Så det ville vi såklart testa!
 Här sitter vi o väntar på att få gå in på Spa-behandlingen!
 Vi fick kokosvatten o fylla i lite information om vår hälsa!
 R fick dofta på de olika oljorna o välja ut vilken han ville ha på sin oljemassage!
 
 Så vacker miljö!
Vi bara sitter o njuter!
 Så var det dags! Det började med att vi fick fötterna tvättade med någon mjölk o lime!
 Ni skulle sett R:s skräckslagna blick när vi fick gå in i ett rum o han blev ombedd att sätta på sig dessa! Haha vad vi skrattade!
 Vi hade beställt behandlingarna i ett gemensamt rum!
Jag skulle göra ansiktsbehandling o R oljemassage!
 Hjälp! Undrar vem som är räddast jag eller Robert?!?
 Vi överlevde o var så otroligt nöjd med behandlingarna!
De är så proffsiga!
 Efteråt fick vi sitta o dricka the o äta färsk ananas o bara slappa!
 Blått the?!? Har jag aldrig smakat tidigare!
Så nöjda! Det var verkligen en upplevelse!
Dyrare än nere på stranden men det var det värt!
 
 
 
De hade bokat spa behandlingen lite senare än oss!
Så Pierre har sin kallsong upplevelse kvar! Hehe
 
Efter behandlingen gick jag o mitt babyface hem för att fixa till oss inför kvällen!
Pierre o Anna hade bokat bord på en så häftig restaurang!
Kommer i nästa inlägg! Blir lite långt annars! ;)
 
<3
 
/Petra
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar