Petra Nyman Art & Design

lördag 21 april 2012

Möhippa! Säg inte att jag inte letade!?!?

Idag har vi en gigantisk möhippa för vår kollega Åsa på KMTI!
Både Åsa och hennes man hade fått instruktioner om att ta varandra på promenad på morgonen eftersom Åsa trodde att det skulle bli Svensexa och hennes blivande man Fredrik trodde det skulle bli Möhippa!
Båda var rätt överraskade kan jag säga! He,he
Här sitter grupp 1 i hennes vardagsrum o väntar på att Åsa
 ska komma hem från promenaden där Fredrik precis blivit kidnappad! He,he!

Fortfarande helt ovetande om att vi finns i huset! :-)

Packa väskan med snygga underkläder och snygga skor! Varma kläder och necessär!
Nu drar vi!
(My husband, jag har inte gjort en endaste repa i den, den är bara lite skitig):-))

Tänk er paniken i hennes ögon på ett "kontrollfreak"! Nu ögonbindel o lurar på!

Vi är snälla i grupp 1, lite bubbel i glaset och en härlig frukost på Kaviar!
Jag letade och letade, nu har jag snart rivit ut allt!
 För att hitta det speciella plagget till Åsas möhippa!
När jag rivit ut allt kom jag på att jag har en låda i tvättstugan
som jag skulle lägga träningskläder i! (bra tänkt där:-))
Titta där låg den så prydligt o fint!

Det var den här 90-tals dräkten hon skulle få ha på sig! Bar mage alá Lena PH!
My god! Den här körde jag Aerobics i -92

Åsa du blev ju skitsnygg i den!

Nu ska vi in o köra Bodysculp Åsa för fullsatt klass! (trodde hon)
Hon fick gå in och sätta på musiken, men sedan var det dags att få skjuts
 till nästa grupp som skulle ta över! Vi släppte av henna på travbanan!:-)

Ses senare i kväll!
Fortsättning följer!
Det är inte slut på långa vägar! He,he!
Trevlig lördag!

1 kommentar: