Petra Nyman Art & Design

söndag 8 april 2012

Bloggfrånvaro! Full fart på långfredagen!

Ja här ser ni anledningen till min bloggfrånvaro!
Jag brukar ju bara ganska bra på att uppdatera!
 Den har gjort sitt! Hårddisken är överfull, skärmen paj! Tappade den i golvet!:-(
 Segare dator får man leta efter, men jag älskar tangentbordet!

Fredagens POP-spinning var fullsatt förutom cykeln längst fram i mitten!
Tydligen inte poppis att sitta mittemot instruktören?!?
Den platsen blir alltid sist kvar!
 Jag lurade med Robert på spinningen också!
 Jag körde helt slut på honom för resten av em var det soffläge som gällde?!? He,he

På långfredagskvällen var vi bortbjudna till kompisar på middag!
Så underbart gott... det serverades kycklingwok med glasnudlar!
Jag älskar att gå bort o äta! Slå sig ner vid dukat bord! "Me like"
Träffade många nya härliga människor under kvällen!

Full rulle med bebisar som inte ville sova, nappar som åkte ut, lite magknip, blöjbyte!
 Prinsessklänningar på och borttappade leksaker!
 Man bara *ler* när man blir påmind om hur det var den tiden barnen var små! :-.))
Riktiga sötnosar allihopa!
 Dessutom var det två stora hundar med också!
:-)

Till efterrätt serverade en supergod kladdkaka med färska hallon o jordgubbar!
Hemligt recept!:-)

Men åååååååååå titta så gooo!
 Elize fick jag låna en liten stund! Jag har inte snosat bebis på så länge!:-)
Här är det inte långt till sömn!

Mumsar o äter! Det gäller att passa på när barnen leker o är nöjda! :-) Hi,hi!

Fina värdinnan i vitt!

Nu var det natti,natti! Det gick inte kämpa emot sömnen längre!
<3

Snöflingor stora som snöbollar o lägger sig som ett vitt täcke!
För två veckor sedan var det 18 gr o strålande solsken?!?
Påskväder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar