Petra Nyman Art & Design

tisdag 17 april 2012

Jag fick bli min egna PT idag!

Jag kom en dag för tidigt till min PT Malin!
 Det var den 18 april jag hade tid! Men laddad som jag var kastade jag mig ut i gymet.
Trots att jag jobbat med träning i så många år, har jag aldrig varit ute i gymet!
Idag var det premiär att ge sig på maskinerna på egen hand alltså! Lite scary?!?
Man känner sig lite dum o ovan! Men också ganska häftig bland alla hantlar o maskiner.
Jag körde:

Biceps
Triceps
Axlar
Bröst
Bak o framsida lår
Rygg

Jag körde den här uppvärmningen som Lou PT visade mig sist!
Maq träning (fick jag träningsvärk av sist) Hi,hi, behövs inga vikter här inte!
5 varv!


Därefter nedvarvning på löpbandet 7 min
Ingen stretch!
Allt enl PT Lou!:-)
Nu är jag stolt o härligt styrketräningstrött i kroppen!


Malin imorgon
 I`ll be there!!!!!
:-)
Om jag nu kommer upp ur sängen?!?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar