Petra Nyman Art & Design

torsdag 26 april 2012

"Sunktant" Vad kan det bli av det här tro?!?

Nu har jag klarat av två av mina klasser idag!
Utan att duscha!!! Det händer aldrig!
 Jag vill poängtera att min svett är doftfri! Men ändå!
Nu ska jag snart iväg på spinningen så upp med håret i en klämma!
Jag är ju snart svettig igen!
 Lite blandning av Zumba-Powerstep-spinnning SVETT! Moaaaaa!:-)))
Jag har haft fullt upp och inte hunnit helt enkelt!
Värre saker har väl hänt i världen!


Glad, sunkig, intorkad svett kärring!




Jag hann med en spontanhandling i mataffären också!
När man bara handlar lite "ditt o datt"  helt oplanerat utan att veta vad man ska ha det till!
Men nåt ska vi väl ändå lyckas få ihop av det här?!?
Min man kanske överraskar mig när jag kommer hem från spinningen
med trerätters?!?
Wild and Crazy! Hi,hi

Nu är jag värd lite skvaller o receptläsning innan jag drar igen!
Nej det var jag inte alls!
Måste dra nu!

Chao!

3 kommentarer:

  1. Tack för Zumbapasset säger Lena på ica
    kärnan och jag tyckte väl att jag kände igen dig
    Jonassons från vålberg vet du
    Mikael är mina barns kusin vet du
    men åter igen tack, det var jättekul
    kommer nog att försöka boka det nån gång nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lena! Vad kul att du gillade Zumbaklassen! Tänk vad världen är liten! Lova att hälsa,till Annelie, Michael o Tommy! Hoppas vi ses på KMTI snart igen!
      Trevlig helg
      /Petra

      Radera
    2. Det skall jag göra och jag skall försöka gå sedan när jag blir frisk. förkyld nu, men det går väl över
      Lena

      Radera