Petra Nyman Art & Design

fredag 13 april 2012

Här har ni alla Tacosnördar en LCHF tacospaj inför fredagkvällen o Let´s Dance!

Riktigt god är den här Taco-pajen!
Det är skönt när allt är i en form tycker jag!
 Servera valfria tillbehör till!
En god sallad räcker gott o väl!
Slipper man plocka fram 100 skålar!
Nachochips är också gott till!

Rör ihop 3 ägg o 1/2 dl grädde!

Stek i stekpanna som en pannkaka o lägg sedan i botten på en ugnsfast form!

Stek köttfärs med tacokrydda.
Lägg köttfärsen på omeletten i den ugnsfasta formen o platta ut,
 tryck ut med en stekspade!

Riven tacoost och tacosås medium

Smeta ut cremefraiche ovanpå köttfärsen, riven ost och sist tacosås!
In i ugnen tills allt är varmt och osten smält!

Smaklig spis!

Härliga fredag!
Jag längtar till att sätta mig i soffan o titta på Let´s Dance i direktsändning!
Vi har varit bortbjudna alla andra fredagar så då har jag fått se Let´s Dance i repris!
Det är inte riktigt samma känsla då!



Innan dess har jag min underbara 80-tals spinning!
Som jag bara älskar!
Varsågoda lite härlig nostalgi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar