Petra Nyman Art & Design

måndag 5 december 2016

Lördagsmys med goda förrätter så mycket bättre! Myskläder på!

Lördagen var en slappardag med bara myskläder igen. Gud vad jag uppskattar att bara gå o hasa omkring här hemma, lyssna på podd, lugna favoriter, måla, planera middag <3 Ingen tid att passa.

Tyvärr kan det lätt bli så slappt att träningspasset uteblir men när måndagen kommer är det skönt att jag faktiskt har mitt spinningpass inbokat på lunchen!
Bästa starten på veckan för min del.
Jag vet dock att många stressar halv ihjäl sig denna tid, mycket som ska vara klart i både skola o jobb, vilket gör att stress o sömn kan bli lidande. Julstress kan vara riktigt jobbig! Andas in på två o ut på fyra var det någon som sa <3


 I lördags åt vi fredagsrester på lunchen åh inte vilka rester som helst hihi (visar er sen) så vi var inte jätte hungriga utan nöjde oss med några förrätter istället.
 Jag har varit sugen på löjromstoast så länge nu så i lördags slog jag till.
R åkte till fiskbilen där även både smögenröra o färska räkor fick följa med! ;)
 Kalix löjrom <3
 Behövs ju bara någon matsked så resten fick frysar in!





Champagne till det som avnjöts
 framför tv:n o "Så mycket bättre"
Ljusstakarna tända i fönstren
 Jag gillar den här! O "flugan" som jag köpte förra året som  vi har uppe på vinden!





Var tvungen att byta om till lite mer sofistikerade röda myskläder nu när det var Jills Dag på Så mycket Bättre! ;)

Får ju ändå försöka bräda henne i tv soffan!? Hihi

Den här kommer från Stylelevel HÄR!o kostade 499:- (finns i många färger)


Ha en fin start på veckan!

Kram på er!

<3

/Petra

2 kommentarer: