Petra Nyman Art & Design

tisdag 20 december 2016

Grattis på födelsedagen min älskade man!

Så lycklig att jag får dela mitt liv med dig <3 

Så många underbara minnen vi har o förhoppningsvis kommer få massor av fler
 <3
Tacksam över våra underbara barn <3 <3 <3 Känner mig så lyckligt lottad som har dig!
Här är bla ett minne från förra året när vi var i Thailand o besökte Bankoks högsta bar 247 meter.

 Imorse vaknade jag redan 06:20 gick ner i köket o fixade födelesdagsbrickan med ljus, rosor, kaffe, fralla, pepparkaka med ädelost, pralin, flagga, tidning o ett litet guldkuvert <3

 Jag försökte dra ut lite på tiden eftersom det var en efterlängtad sovmorgon för R så jag höll mig till 08 innan jag sjöng upp! Hihi 

Det roligaste var att jag skickade en snapchatfilm på födelsedagsbrickan till barnen o råkade skicka till R också så han hade redan öppnat "snapchatten" när jag kom upp o sjöng haha
Konstigt  när inte barnen är med o sjunger på morgonen men det fanns ju andra som var med o gratulerade <3 <3 <3

Grattis husse! Vi gillar dig o din macka enormt mycket! <3 Pussgurkor!

Idag ska vi åka till Stockholm o titta på "Revisorn" som Balettakademien har satt upp.

Det ska bli superkul att se, det är sista föreställningen så vi tar med Bella hem på ett efterlängtat Jullov sen,

Efter föreställningen har vi bokat bord för en mysig födelsedagsmiddag o jullovsmiddag!

<3

Hoppas ni får en fin tisdag!

Kramar Petra 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar