Petra Nyman Art & Design

torsdag 8 september 2016

Uppvärmningen på blodomloppet! KMTI konvent! Veckan som gått!

Hej vänner! Fy vad usel jag har varit som bloggkompis men ibland när man som jag bloggat i fyra år kan man bli väldigt trött på sig själv.
Speciellt när man har pms, mensvärk from hell, nackspärr o blivit stucken av en getingjävel! Förra helgen var jag gräsänkling då R var o körde snabba bilar på en racerbana i Danmark tors-söndag. Helt plötsligt är alla borta så tomt det blir härhemma.

Men nu är jag tillbaka igen! Jag har nyss tränat, kört igång med bästa Tieto gänget den här veckan så himla skönt att vara igång igen.

Vädret har varit på vår sida. Känns ju helt fantastiskt med så många extra sommardagar i September.
Det är fortfarande sommar i Södra Sverige hörde jag på nyhetsmorgon imorse , det har med viss temperatur i x antal dagar innan det kallas höst.
Men i norra Sverige har det blivit höst tydligen.

Fyndade bikinis från Daisy Grace 100:-/ del. ord 250:-/del. både aprikos, vit o mintgrön.
Har några bilder från förra tisdagen, vi stod på 3 flak o ledde uppvärmningen.
Malin känner in stabiliteten på flaket o testar ljudet ;)
Sandra är taggad för uppvärmning! ;)


KMTI tältet var på plats på Tingvalla där det fanns en massa olika utställare.
Karin, Gustav o Jonas var på hugget.

Man kunde vinna en plats på KMTI:s konvent som kommer vara 15 oktober.
Det går fortfarande att anmäla sig om du skulle vara intresserad

Alltså titta vilka härliga instruktörer som kommer till Karlstad bla härliga Annika Sjöö, Monica Björn, Jessica Clarén o många fler: Det kommer bli en fullspäckad härlig inspirations träningsdag!


Man kan anmäla sig HÄR!

Hoppas vi ses där!



Träffade vår granne fotograf Öivind Lund som lyckades fånga mig på bild när man smidig som ett kassaskåp försöker sig ta sig upp på podiet! Haha
Men till slut så!

Snaart köööör vi!!!!!!!!! Dunka, dunka från högtalarna älskart!

Så många som ger blod! Det var första gången så dryga 1000 personer kom till starten.
Nästa år kommer det nog vara många fler som springer eller promenerar runt milen eller fem km.
Picknick korg när man kom i mål.

Efter uppvärmningen åkte vi förbi o köpte sushi med oss hem o åt framför tv:n. Kan bli grymt sugen på sushi ibland!
När man är gräsänkling är det tur att man har sällskapsdam ändå! ;)
Bättrat på färgen litegrann.
Sällskapsdag på toa också! Hihi

Jag har gjort Almenäspokalen! Har ni testat så sjukt jobbigt! 

Svetten lackar!
Det gjorde den även efter dagens pass på Tieto, jag körde i tisdags o i torsdags.
Det känns i hela kroppen kan jag säga! Massor av intervaller!
Bästa lunchsalladen från KMTI o Mollys hörna!
Vilken fantastisk fin dag vi hade igår även om jag hade värsta nackspärren, måste ha sovit snett eller något sen spänner man sig så till slut värker det hela tiden. Eller för många burpees?!
Känns som jag har tennisarmbåge så värken går genom hela armen ut i fingrarna.

Så gårdagens middag såg ut så här! Hihi 
Det blev faktiskt bättre med en Ipren det trodde jag aldrig, jag äter sällan värktabletter men igår gjorde jag vad som helst för att bli av med nackvärken. Jag tänkte på de som har ständig smärta fy vad  vidrigt! Jag är väldigt dålig på att ha ont någonstans.

Måste boka tid för massage, det är jag också alldeles för dålig på.
Nu har jag nyss stekt pannkakor till sonen som är här o jobbar. <3


På lördag smäller det på Tingvalla då CU kör hemma match!


Det är gratis entré o lite jippon på lördag så kom dit om ni har möjlighet!

Jag kommer sitta bänkad o Heja!


Dottern är helt otrolig också! Körde 8 timmar på balettakademien inkl konditionstest åkte därefter till Friends Arena jobbade 6 timmar på matchen Sverige- Holland.

Grymt jobbat!


Nu ska jag börja småpacka lite, snart åker vi till Frankrike på bröllop! Så härligt det ska bli!

Kram o hoppas ni orkat hänga med ända hit! ;)))

Ta hand om er! 

<3

Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar