Petra Nyman Art & Design

måndag 19 september 2016

Middag i Paris på Buddha Bar hotell!

Efter den varma promenaden i Paris (se tidigare inlägg) var det väldigt skönt att vi hade bokat bord på hotellets restaurang Buddha Bar. Tur att det var måndag för det var väldigt svårt att få bord. 
Ett populärt ställe, vilket jag förstår för både servicen, maten o miljön var i toppklass.

Det fick bli Daisy Grace  (Hanna o Amandas nya klädmärke) klänning skönt att man inte ska promenera så långt utan bara ta hissen ner till restaurangen med tajt klänning o high heels hihi
Man får välja sina tillfällen lixsm ;)
Vi beställde in ett glas champagne som vi avnjöt under bar himmel! 
<3

Romantisk middag! <3
Titta vad härligt! Här satt vi på innergården!

Liknar nästan Hallwyiska i Stockholm där vi åt middag på Dianas möhippa.

Ljummen kväll <3


Jag åt så gott! Lite åt det asiatiska hållet med cocosmjölk.
Fråga mig inte vad det här var för efterrätt men den skulle brännas av! ;)
När vi suttit o småpratat o var mätta o belåtna var det bara att ta hissen upp till fjärde våningen ;)
 På väg upp blev vi nyfikna på deras Spa avd så vi fick en rundvandring innan sängdags!

Träningskläderna hade jag packat med mig men fick tyvärr aldrig användning för dom!
Nöjda med dagen o att äntligen vara framme i Paris, det kändes lugnt o fridfullt där.

Yes nästan värre än i Lisas o mitt rum när vi är på Tabataresan haha!
Vi sov som stockar när vi landade i sängen!
Godnatt från Paris!

<3

Nästa dag tänkte vi ta en sväng förbi Eifeltornet innan vi skulle bila de 50 milen till slottet där Patrik o Dianas bröllop skulle äga rum.

Kommer i nästa inlägg!
Kram Petra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar