Petra Nyman Art & Design

måndag 12 september 2016

Mot Paris!

Godmorgon vänner! Då var vi äntligen påväg! Jag som känt mig lite pirrig inför den här resan med allt som händer i världen.

Vi ska alltså flyga till Paris o sova där en natt, sedan tar vi hyrbil ca 50 mil till Slottet där Dianas o Patriks bröllop kommer vara. Där ska vi stanna i hela 3 nätter o dela deras underbara dagar.
Det kommer bli en helt fantastisk resa o upplevelser är jag säker på! <3

Igår när vi närmade oss Arlanda stod det fullt beväpnade poliser längs vägen med skottvästar o dylikt, vi hörde senare på radion att det varit ett stort rån med flera beväpnade män som fortfarande är på fri fot! R skrattar åt mig när jag sa att jag hoppas inte de ska med flyget till Paris bara?!?
Nej nu släpper vi det! Jag övar några viktiga glosor istället! Hehe, tror jag klarar mig långt på dessa eller vad tror ni?!? ;))))

Vi kom fram igår vid 19:30 tiden.
Vi gick ner o tog en räkmacka o ett glas vin innan  vi gick upp på hotellrummet o kollade Wallander filmen.


Nu har vi precis ätit frukost
Nej nu ska jag borsta tänderna o packa ner det sista!

Vi ses i Paris! Jag kommer uppdatera bloggen hela tiden!

Kram o ha en bra start på veckan!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar