Petra Nyman Art & Design

tisdag 27 september 2016

Jag Kör för livet! Insamling Barncancerfonden! Höstnytt från Lise Sandahl!

Hej vänner!  Jag har fått den stora äran att vara ambassadör för "Jag kör för livet" jag blev så glad när jag blev tillfrågad om detta otroligt viktiga som jag själv brinner för. 

Tillsammans kan vi göra skillnad, om du bara ger några minuter av din tid skänker alltså BMW 100:- direkt till Barncancerfonden. Det måste väl alla människor kunna ställa upp på kan jag tycka?!

Jag håller även på med en målning som ska auktioneras ut av BMW där pengarna går direkt till barncancerfonden. <3 
Jag kommer köra en av bilarna v. 42 då hoppas jag att många vill ta sig en provtur.

Det enda man sedan behöver göra är att fylla i en blankett med Namn, personnummer, mailadress ( Och nej BMW kommer inte börja skicka en massa mail till er om erbjudande om nya vinterdäck osv), mobilnr och utgångsdatumet som står på körkortet. 
Det är för att BMW centralt ska godkänna o betalningen gå till Barncancerfonden.
 BMW kan också gärna åka ut till en arbetsplats tex under några timmar eller en dag o låta bilarna stå där så alla kan ta en provtur o därmed skänka många 1000:- till barncancerfonden.

Skulle inte det kännas bra i hjärtat?!? 

Man behöver inte ta någon lång provtur alla provturer räknas!
BMW skriver på sin fb o tackar ert företag såklart för denna insats!
Win, win för alla!

 Jag o R åkte alltså  Autowåx till BMW i Karlstad igår lunch för att titta på deras nya fantastiska lokaler som ligger på samma gata som KMTI för övrigt för att  höra lite mer om insamlingen av Magnus o Maria.

 Hur söt var inte den här som stod vid deras café.
Jag har även fått äran att måla en tavla som ska auktioneras ut till förmån för Barncancerfonden.
(kom på att jag redan har skrivit det hihi)

<3 <3 <3

Den ska vara klar till vecka 42 så spännande o vilken lycka att få kunna hjälpa 

till med det viktigaste vi har våra barn och en vidrig sjukdom som vi alla måste hjälpas åt så den utrotas.

Många bäckar små!

Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni vill hjälpa till med detta viktiga! Insamlingen håller på ända till 22 november alltså i totalt 8 veckor.

Hör av er till mig på petranyamart@mail.com om ni vill att BMW kommer med några bilar till ert företag några timmar eller dag för att ni ska kunna provköra o därmed bidra med er tid så BMW kan skänka pengar till Barncancerfonden!


Tusen tack på förhand!
Jag har kört lunchpass på Tieto o är helt slut ,  men så fort jag bloggat klart ska jag gå till min ateljé o måla på tavlan! ;) <3

Lagade  Hermanssons häromdagen en återkommande rätt i vår familj så gott!
Har ni också några ständigt återkommande rätter ni lagar?

Receptet hittar ni HÄR!

 Bonniebus  tillika min sällskapsdam när jag packade upp allt fint från höstkollektionen av Lise Sandahl <3
Nu är jag i himmelriket så mycket snyggt! Bla den rosa klänningen jag har på mig på första bilden <3 Vill ha allt på en gång! Hihi

Nu ska jag sätta på en kaffekanna (det är ju kaffets dag idag tydligen)!!
Fick precis höra att Bellsan "dottern" ska på Bieber ikväll, såg på Nyhetsmorgon att det var massor som övernattat utanför Tele 2Arena ikväll, vilken Justin Beaber hysteri!

Ha en fin torsdag! Lova att höra av er om ni kan tänka er att ställa upp med några provturer av en BMW! Min favoritbil dessutom! 

Vi kommer till er så ni behöver inte ta er till BMW om ni inte vill se deras fina nya bilhall förstås!

KRAAAAAAM!

<3

/Petra










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar