Petra Nyman Art & Design

lördag 27 februari 2016

Första dan på stranden! Nai Yang Beach!

Hej på er!
Alltså att hoppa i bikinin o komma ner på stranden måste kännas som en ko på grönbete, självaste kosläppet haha..... jag måste på riktigt nypa mig i armen o hör mig själv säga hela tiden gud så skönt vi har det! <3



Lite sol o moln vartannat! Men jösses så varmt! Jag har med säkerhet badat minst 20 gånger! ;)))

Solfaktor 30 idag men vi har fått 10 o 20 av mams också! ;) Jag fick lära mig att det är längden i solen som avgör solfaktorn. Med 30 kan man vistas i solen en timme o 45 min enligt försäljaren på Taxfree på Arlanda. Mindre faktor kortare tid i solen!

Vi tog en strandpromme!
Jag vill göra helst allt på en gång! ;) Men det gäller att njuta av nuet.
Inte konstigt att jag badat hela tiden?!? Hehe
Vi gick upp till hotellet o åt lunch idag!

Vi fick en fläkt vid vårt bord! Haha vi är inte vana vid värmen än!

Det är så enkelt att blogga här! Nätet funkar perfekt o det går snabbt från iPhonen. Så det blir nog fler o kortare blogginlägg dessa dagar! Hoppas ni gillar det!;))) Sen har jag en massa bilder från systemkameran men de kommer i ett senare inlägg! :)))


Här är klockan snart 18 vi ligger ju 6 timmar före Sverige.

<3

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar