Petra Nyman Art & Design

tisdag 2 februari 2016

Mollys FYSMYSBRICKA! Gott middagstips! Ett shoppingfynd!

Godmorgon! Det blev lite bättre sömn i natt än gårdagens tack vare nässprayen tack o lov. Igår såg jag på nya programmet En resa för livet? 
Det gick åt både snor o snyftpapper. Helt obegripligt att det finns  100 miljoner barn som lever på gatan.
Alla måste hjälpas åt för det här är inte värdigt nånstans. <3
Igår lagade jag mina supermöra fläskotletter med gelé, inlagd gurka o brysselkol. (jag blev plötsligt så sugen på brysselkol) Tyvärr har jag inga smaklökar så inte ens chiliostbågarna smakade något!
Igår innan min lunchspinning hoppade jag in på Rusta eftersom bilen skulle vara inlämnad lite tidigare så  släppte R av mig där under tiden.
Såklart hittade jag en del som jag inte visste att jag behövde hihi
Tycker den här vasen var rena fyndet, den är lite mindre än min större runda vas o ibland har man inte så mycket blommor då blir den här perfekt! 
Lyssna här! 149:- vilket fynd!

Fläskotletterna fick koka i två timmar så köttet trillade isär!

Receptet hittar ni

HÄR!  Laga detta för det är super gott! Jag lovar!

Som vanligt efter lunchspinningen på måndagar köpte vi med sallad från Mollys Hörna på KMTI!
Lätt bäst i stan enligt mig!

En nyhet som de ska börja med på fredag är Mollys FysMysBricka!
Så himla mycket gott på detta fat! Tänk vilken tur jag har som har spinning på fredag 16:15 perfekt att  ta med hem efter o inta alla dessa läckerheter i soffan på fredagkvällen. 130:-/person.

Beställning senast torsdagen innan kl 14:00 o hämtas fredagar efter kl 13:00

Hur bra låter inte det! Tror det här kommer bli succé!

Inget jag själv skulle slänga ihop på fredagkvällen, så vilken lyx!


I efterhand när jag tänker efter skulle jag nog inta ha kört mitt spinningpass igår?!? Känner mig inte friskare idag utan snarare lite värre tyvärr. Får försöka ta det lugnt idag.

Jag ska leverera en såld kudde! Hämta ut ett paket från Ica.
Fick ingen länk till fotokursen så jag ska forska om jag hade min gamla mailadress eller vad som gick snett? 

Ha en fin dag alla läsare!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar