Petra Nyman Art & Design

lördag 27 februari 2016

Flygresan gick toppen till Thailand och Indiga Pearl!





Vi kom iväg! Jag har aldrig varit så avstressad inför en långresa tidigare tror jag. Att köra ett stenhårt pass innan is the shit! ;)))) Sen nattflygning måste vara det allra bästa. Vi åkte hemifrån vi 15:00 tiden. Hade väldigt god tid på oss då flyget inte gick förrän 20:45. Ingen stress! Så skönt då det är det värsta jag vet!


Alltså den känslan när man kommer fram är obeskrivlig.
Att känna den värmen emot kroppen är helt obeskrivlig.
Hoellrummet är något utöver det vanliga. Jag ska visa er massor av bilder sen. Här har vi precis duschat o landat en sväng på vår balkong jag o Anna som kikade förbi.
Vi kom iväg! Här är vi ute i god tid på Arlanda innan planet lyfter.
Firade in semestern med räkmacka o ett glas bubbel! :)
Vi fick inte tag på Economy Premium som vi hoppas kunna byta till hemresan men vi hade tur ändå att vi hamnade precis vid nödutgången så R fick gott om plats för sina långa legs! Hihi
Han hamnade dock bredvid en riktig pratkvarn hela vägen hihi men jag kunde luta mig tillbaka o sova mig igenom resan!? ;))))
Efter andra måltiden som var frukost landade vi i paradiset.
Fick hjälp med väskorna o personal från Indigo Pearl stod o väntade på oss utanför. Det tar bara 5 min till hotellet.
Så söta o lite trötta! Blondinbella som också var till Indigo Pearl för nån vecka sedan tyckte att det hade varit otrevlig personal på Thai Air. Det var de inte på vårt plan ändå som tur var. Vi fick åka Jumbo Jet så det blev inte det planet som stod på flygbiljetterna.

Nej imorse tog vi sovmorgon! Missade frukosten trots ställd klocka. Nu har jag druckit kaffe på vår altan. Jag har massor av bilder men nu måste vi ner till stranden. Ska börja lördagen med ett dopp o en strandpromenad.

Ha en härlig lördag vänner!

Kramar från Thailand!

<3

/Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar