Petra Nyman Art & Design

tisdag 9 februari 2016

Nytt till hemmet! Detaljer från Mio o Mateus! Ny middag från Linas Matkasse! Bootylicious!

Hej vänner! Så nöjd jag är över mina nya tallrikar från Mateus, de är som en liten härlig vårflirt här hemma! Nu köpte jag bara 6 st för att se på färgerna, strl osv eftersom jag bara sett dom på nätet men jag är lika kär i alla färgerna. Nu är jag så sugen på fler! Tur jag fyller år snart hihi! Laila Bagge hade ju fått allt som stod på hennes önskelista av hennes unga kille fast hon bara hade menat att det var som olika förslag?!? Haha kan ju önska att jag får allt på önskelistan också! <3 Skämt o sido! Men jag blir alltid mer handlingssugen när det nalkas vår! Oj det är så mycket jag vill ha både stort o smått! ;)))

Jag ser det själv som friskhetstecken medan någon annan kanske ser det som värsta fallet!?? Hihi
Men ärligt blir man inte väldigt glad?! På gott humör på något vis! ;)
Jag köpte mina tallrikar 


Det gick hur smidigt som helst snabb leverans!
Jag kände för att ta lite hemmaspa idag lite extra rengöring men den här använder jag nästan varje dag! Skulle aldrig kunna leva utan den. Men sen la jag en ansiktsmask som jag fått prov från Dermologica. Den var jätteskön för ansiktet det kändes väldigt mjukt o fukten gick rakt in i huden efteråt.

När man börjar fixa så ger det ena det andra! Naglarna skulle också få sig en pånyttfödelse?!? Hihi
När de torkade kikade jag i nya Amelia!


Det ena ger det andra ger det tredje! Jag gick upp o körde ett svettigt Bootylisious pass Mage, rumpa, lår! 


Det här rummet ska jag också ta tag i (en vacker dag) men just idag fick det agera träningsrum!

Första dagen jag känt mig bättre från förkylningen så det var skönt men jäkligt jobbigt! Jag var genomsvett innan jag var klar! ;)

Pannkakans dag bangar man inte på!? Hehe men skippade semlorna!
Vi kör ju Linas matkasse den här veckan men kompletterade med lite pannkakor ( Glutenfria)
Jag hade spanat in de här ljusstakarna "en längre tid" så jag o R tog en sväng förbi Mio (Sonnelids möbler) innan vi åkte o kompletterings handlade på PEKÅS där jag hade ett paket att hämta ut??? ;))
Så fina o de fanns även i grön marmor, jag hade svårt att välja! Ville helst haft båda två!
79:- resp 99:- för dessa tycker jag känns som rena rånet!!!!!
Vi har kört Linas matkasse ikväll igen! Jag hade i ärlighetens namn ingen som helst lusta att laga någon korvgryta men gissa det blev så himla gott! 
Jag älskar nya smakkombinationer o att det inte behöver vara grädde i all mat man lagar! Jag har en förkärlek till det! Här var det vatten, mjölk, kycklingfond, senap o lite rysk yoghurt! 
 Klippte färsk dill över o serverade med basmatris.
Det blev riktigt gott!!

Jag var hungrig så jag satte mig o först o hann snapchatta med Bella o Julia också! ;) C har åkt på sen träning!

Nu hamnade receptet på sniskan! ;D!

Men det är sparat ändå!

Godnatt o sov gott!

Imorgon  är det världens bästa mammas födelsedag!

<3

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar