Petra Nyman Art & Design

lördag 27 februari 2016

Första kvällen! En eftermiddag vid poolen!

Vädret skiftar tydligen fort här! Sitter just nu på vår altan o bloggar o det kom en störtskur! Men vad gör väl det när det fortfarande är 32 grader varmt?! :)
Bada är det enda vi gör här tror jag?!? Vi tog eftermiddagen vid poolen efter lunchen. Jag har lyssnat på Fredagspodden med Hannah o Amanda. Så kul att min kompis Gigi också ska börja podda, förta avsnittet är inspelat men inte släppt än. Jag säger till när det är dags! ;)

Jag älska ratt lyssna på podd, så avkopplande, de är så öppna o väldigt modiga de som poddar tycker jag.

R tog en liten eftermiddagssimtur!

Igår när vi kom fram till hotellet o vi hade  packat upp osv blev det ingen lunch direkt men en tidig middag. Vi åt redan kl 18.
Vi gick ner till strandrestaurangerna o jag har aldrig varit så sugen på Thaimat som då?!? Vi beställde massor av olika rätter o jösses så gott det smakade.
Tidiga som vi var gick vi med till Pierre o Annas Poolvilla! Jösses så fint! Men det visste vi ju redan från förra året då de också bokat Poolvilla. Helt magiskt ställe!
Molly tog bild o vi ställde upp oss för att skicka en bild till Lotta o Hans som kommer hit nästa söndag! ;)

En mycket trevlig kväll där!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen får vi se vad vi hittar på ikväll!
Imorgon är det iallafall deras välkända Sundaybrunch som gäller! Det missar man inte i första taget!

Helt fantastiskt brukar det vara!

Ha en trevlig lördag! Så hörs vi snart igen nu när det går så lätt att blogga! Hihi

<3

Kramar från Thailand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar