Petra Nyman Art & Design

lördag 26 september 2015

Dyraste målningen topp 10 i världen! Mina målningar skramlar till förmån för flyktingarna!

Min lilla bebis bloggen har kommit på efterkälken den här veckan! Men jag mår bra! Jag har tränat 5 pass den här veckan mer än på hela sommaren känns det som?!? Hihi
Jag jobbar på med mina målningar som jag ställa ut i oktober på Gustav Fröding i Karlstad
.....ena stunden nöjd! Nästa stund PANIK!!!!! 

Ja det ska bli så spännande o se vad ni tycker!?


Jag vill också göra något gott för världen så 10% av mina sålda målningar i Oktober kommer gå till förmån för flyktingarna!

<3

Underbart att se vad alla öppnar plånboken när det krisar i världen!
Känns så bra.... ända in i hjärteroten att det finns empati!

Fast det bästa vore väl om det inte fanns någon ondska i världen!
Piece, love and hapiness!


Tiden står stilla när jag sätter igång! Även om det är lite mer press nu när jag vet att jag har ett deadline datum! Vem har sagt att man behöver måla med en pensel?!??!

<3


Världens mest dyraste målningar! Kanske inte behöver ha sån ångest ändå hihi!

Nästan 391 miljoner för den här! Då är min mycket snyggare!

Fick genast en bättre magkänsla! ;)))


Nu får jag väl alla "KONSTINSATTA" människor på mig!?!?

Annars kan ni ju se en  bit svart bit papper för 10 miljoner

Eller en för 1,5 miljarder 

HÄR!

Wilma har fortfarande tratt?"Lampskärm" några dagar till!
<3

Annars har jag varit hos frissan o blivit av med allt sommarblekt hår!
<3

Den godaste middagen jag gjort den här veckan var!

Ni hittar receptet


Den bästa nya serien jag sett är  MODUS..... inte ofta jag blir fast i en serie!

Om ni har missat den finns det två avsnitt på tv4play, 
grymt spännande o massor av bra skådespelare!

Skavlan igår var också grymt bra!


Bella åker till London i två veckor som utbytesstudent från Balettakademien

......Hur kul är inte det!!! Vilken inspiration hon kommer få!

O vi åker till New York på onsdag med vänner! Wiiii......
Svårpackat! Ena dan är det 28 grader varmt o nästa 13 o regn???



Hoppas ni har en underbar lördag kväll!


<3

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar