Petra Nyman Art & Design

torsdag 10 september 2015

Restaurang Fusion i Nerja! Strandlivet!

Igår testade vi en helt fantastisk restaurang som vi fick tips om, jag måste säga att både mat o service var i toppklass! 


Rosa o jag gick in o tittade, alla satt utomhus denna härliga kväll!
Den ligger nästan vid hotel Parador
Vi åt kalv med en gudomlig rödvinsky som bokstavligen gick att äta med sked så god var den.

En svensk restaurangägare med två trevliga servitriser som var från Polen.
Vi hade så roligt åt den här bilden (kan tillägga att de bjöd herrarna på minst en tolva whiskey till kaffet när de beställde en trea) ;-))))
Vi var snabba ner på beachen idag då det är alldeles för varmt på altanen.....puh!
Riktigt varmt idag så jag parkerade mig i vattenbrynet!
Fick en snabb kommentar från min man om jag inte fick grus i maskineriet?!?! ;)))))

Rosa plockar fina stenar så hon får säkert betala övervikt?!? Hihi
Livet är så soft här i Nerja! En liten Siesta efter lunchen!
;D
Vi njuter verkligen av varje sekund här! 

Känns som om jag bara trivs bättre för varje gång vi kommer hit till vårt andra hem.
Jag filosoferar o samlar inspiration till mina målningar o min utställning på Gustav Fröding <3
Jag hörde att det var fint väder i Sverige också, det låter härligt o hoppas det håller i sig tills vi kommer hem på lördag.

Nu ska vi snart gå upp på stan för lite shopping o kvällens "Dinnertime"!


<3

Kramar från Nerja!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar