Petra Nyman Art & Design

fredag 11 september 2015

Ännu en underbar dag i Nerja!

Det är verkligen så vackert här i Nerja! Jag tror aldrig jag kommer vänja mig med dessa vyer, de kuperade bergen, Medelhavet o horisonten.
Om ni kommer hit någon gång kommer ni förstå vad jag menar.
<3
Igår hade vi laddat för att gå en sväng på stan för att sedan äta på den populära restaurangen Bakus, men tji fick vi då den var fullbokad flera dagar i rad. Man måste boka om man ska få bord där.

Vi tog ett glas kallt rosé i vår trädgård innan vi gick upp på stan så det är inte synd om oss direkt?!;)






Behövs inga ord utan bilderna får tala för sig själv.
Dessa små gränder o massor av små uteserveringar<3
 Alla ser ut att njuta av livet!


Jag o Rose-Marie tog en sväng på stan o R o Kjell satt här  på Balcon Europa o tog en liten öl
Som jag skrev tidigare var restaurangen som vi hade tänkt äta middag på fullbokat men ingen var gladare än R då han snabbt kom på att vi går till vårt Stammis ställe Bruxan (Nerja de Nerja) istället;)
Vi fick en liten aptitretare innan 
Deras fantastiska oxfilé med pepparsås! Tror vi är uppe i en 30-40 st vid det här laget?!? Hihi
<3
Idag har vi hängt på stranden några timmar, jag har lyssnat på fredagspodden, badat.


Råkade få in fel bild men ni ser ändå vilken färgglad bikini jag hittade igår.

Vi gick hem o fixade varma mackor till lunch eftersom vi hade så mycket kvar i kylskåpet.

Nu har vi lite Siesta men snart ska vi kolla trädgårdsmöbler.

Vid sju tiden kommer de o installerar ett nytt kylskåp som vi köpt.

Vi fick inte bord på Bakus idag heller men fick ett bord på ett annat mycket bra ställe.

Idag är Grand Finale imorgon går flyget hem 10:30, tyckte nyss vi kom?!?

Det ska ändå bli mysigt att komma hem o träffa barnen o doggisarna!

Ha en härlig Fredag!

<3

/Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar