Petra Nyman Art & Design

söndag 2 augusti 2015

Strandhäng! Love Nerja!

Busy doing nothing är verkligen rätt uttryck (sång) här just nu!
Vi är så tråkiga o bara kör på gamla rutiner! Men varför ändra  ett vinnande koncept som barnen skrev när jag skickade snapchat!?! Ja eller hur!

Igår var det molnigt men idag var det knallblå himmel igen <3
Strandshoppat igen! Hihi, en ny solklänning som inte är för varm! ;)
Jag är ju inte jätte dyr i drift direkt!? Dryga  hundralappen på stranden.
Morgonens kaffe! Sen 7 MWC 
Efter det frukost!

Har ni testat? Jag sätter på Spotify o sen Appen klart på mindre än 10 min!
Frukostvy från en av vår altan till den andra!

På väg ner till beachen igen! 
Vi åt lunch hemma eftersom jag glömde solcremen när vi gick ner första gången! Inte bra!
SÅ glömde jag den även andra gången så typiskt så idag har jag bränt fläsk ska gudarna veta! ;)
Nej det har inte regnat det är en liten vattenläcka som Spanjorna inte har någon större brådska att fixa?!? Ja vi är i Spanien nu! Haha inte som hemma direkt ;)

Ca 5 min ner till Burriana Beach från oss! Man längtar ihjäl sig efter ett dopp i det blå!
Högst där uppe på toppen ligger ett hotell Parador! Annars finns inte jätte många hotell här i Nerja!
Lördag idag o Spanjorerna är lediga! Mycket folk på Beachen.
Idag har jag badat en o annan gång!
Riktigt skönt i havet!

Jag tog salami o avocado på lunchmackan! 
<3
R har varit hemifrån en vecka o njuter av ägg, kaviar o hårt Wasa knäcke haha..
.
 Hoppas ni haft en fin lördag!

Vi trodde våra vänner, grannar on the topfloor Per o Elisabeth skulle dyka upp ikväll men de  flyger hit imorgon ;)
Ska bli så kul att träffa dom!

Det var ju dom som fick oss att skaffa hus i Nerja!

<3

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar