Petra Nyman Art & Design

tisdag 25 augusti 2015

Gardenwork! Målningen till Chefen klar! Livet tillbaka!

Snyggt när Tujorna är klippta! Bättre sent än aldrig! Jag har inte bloggat den här veckan för det har varit fullt upp o jag har inte haft någon dator!  Men idag fick jag den tillbaka Moderkortet har  bytts ut så LIVET ÄR TILLBAKA hihi Nu kommer det dundra in inlägg hela kvällen! Pöss!
Alltså ni skulle sett hur den såg ut innan! Vilken sommar vi har!



Är så taggad för mitt nya Spinningpass också!
Ska bli galet skönt!
<3


Mina flip flop från Nerja! Så många roliga jag såg i en affär där!
Kul att vi snart är tillbaka!
<3

Koala Bay är märket o inte speciellt dyrt! Väldigt sköna!

Jag har så roliga saker att berätta om min målning!
Men eftersom jag beskriver mitt liv i ordning kommer det senare!


Här är den inte klar!
Tur att Ann- Louise hämtade den för  jag kan inte låta bli att dutta! ;) Blir aldrig liksom klar! ;)









Den här är jag extra stolt över. Men inte klar här! Ingen signatur än!

Min Chef som jag dessutom var med o anställde hade önskat sig i avskedspresent av kollegorna

 - Om ni vill ge mig något så önskar jag mig en målning av Petra ;-) 

Fatta hur kul det var! Och väldigt nervöst! Men jag blev nöjd till slut!

Hoppas hon också blev det! Ann- Louise har lovat mig bilder från avskedsfesten!

;-D


Kapat en decimeter!
Jag har även hunnit med att vara till frissan! Men inte riktigt nöjd med färgen så jag måste nog tillbaka snart igen! ;)





Så lycklig över alla som frågar efter mina målningar! 

Jag jobbar på bara så ni vet!

Hoppas ni läser här!

<3




Har inte varit helt frisk i veckan heller! 
Plus fest, mensvärk o lite baksmälla!


Soligt o varmt o lyssnar på podd mellan varven!

Just nu så taggad o lycklig!

<3


Nu ska jag blogga ikapp bara så ni vet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar