Petra Nyman Art & Design

fredag 7 augusti 2015

Middag på vår altan i Nerja o godaste pizzan i stan!

Äntligen fick vi bjuda igen på lunch, det var ju verkligen på tiden efter två dagar hos grannarna! ;)
(för övrigt mitt femte inlägg om vår trip till Nerja idag) ;)
Jag gjorde en sallad o R grillade kyckling, gratinerat vitlöksbröd, ugnsgratinerade rödbetor med getost, honung o valnötter! Jag tror det gick hem!:)
Avokadon var till en besvikelse stenhård de som brukar vara hur goda som helst i det här landet! De fick ligga som lite Ernst prydnad istället för de var oätbara!
 
 Kattis har förresten jobbat mer Ernst! Nu har de åkt till Granada ett par dagar för att kolla in dottern som spelar EM i amerikansk fotboll så vi sa hej då till dom igår! Mycket kul med nya trevliga bekantskaper!;)
 
 Imorgon går planet hem till Sverige igen! Hoppas inte det är för kyligt?!? 

Claes är på fotbollsläger så min fina mamma bor hos hundarna nu!
<3


Tyckte jag behövde en liten färgklick här i Nerja också så mina underlägg fick följa med hit! ;)
En mysig lunch med vänner men återigen fatta hur varmt det är här! Vi drog upp o badade en sväng innan vi gick ner på Burriana o åt det tunnaste, godaste pizzan jag ätit tror jag!


Krispig o tunn med färska champinjoner som verkligen smakar champinjoner!
Hur gott som helst! Inte mäktigt eller stabbigt o man kan även ta take away!
Vet inte ens om det heter pizza??
 
 
 Idag är det Grand Finale här!
Jag ska hoppa in i duschen strax, jag har bloggat halva dagen idag då jag plötsligt fick väldigt ont i halsen igår så tagit det lite lugnt här hemma.
 
R o jag har varit nere en liten sväng på beachen idag ändå. Vi har ju inte varit där på två dagar!
 
Nu väntar vi på våra vänner! Vi ska på en väldigt fin restaurang i kväll tydligen med nån michelin!
 
 
Ha en underbar fredag!
 
På återseende!
 
<3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar