Petra Nyman Art & Design

fredag 28 augusti 2015

Bjudna på BMW lunch på Restaurang Mörudden! Lycklig fotbollsmorsa!

Det var ettag sen sist! Jag tar det från början helt enkelt! ;) När jag äntligen fick tillbaka min dator o skulle börja blogga ikapp hittade jag inte sladden sen fick jag omtag av magsjuka o förkylning så nu har jag sovit i typ två dygn. Fatta att jag inte tränat på över tre veckor, kanske känner mig lite bättre idag!? Vi får se när jag kommer igång hur det känns?  Jag har iallafall ställt in veckans pass även dagens! Nästa vecka är jag på hugget igen! 


Vi har iallafall varit bjudna på lunch av våra vänner på BMW, jag som tycker våra bilar är alldeles för stora Range Rower (var tvungen o gå in o redigera då jag inte vet att det stavas Range Rover hihi) mm är sugen på en mindre bil som passar mig! Den här var ju jätte fin o lagom stor tycker jag! ;))))) Jag som har höjdskräck får  ju nästan höjdskräck i Range Rowern! Haha

Sen måste jag skryta lite över sonen som äntligen fått chansen i startelvan mot stormatchen Hammarby!
Över 2600 på läktaren o Claes gör sitt genombrott i A-laget.
Det blev både intervjuer i tidningarna o presskonferens hihi
Där släppte det! Så kul när han äntligen fått förtroende o lyckas få fina rubriker 3 matcher i rad! Senast då de vann DM i Karlstad mot FBK i onsdags! Tänk vad viktigt det är att få lite självförtroende!

Nu är inte min son någon som får Hybris direkt han har verkligen båda fötterna på jorden, då är det mer mami som får hybris haha. Skämt o sido, båda mina barn kämpar otroligt hårt för att lyckas nå framgång inom både dans o fotboll o båda är väldigt ödmjuka människor.

Men visst måste man ändå få vara extra stolt när det går bra även om jag är en stolt mamma varje dag!?

<3

Just nu verkar det vara Claes som är "gullegrisen" i alla tidningar dock! <3 Med all rätt! 

Kul när unga får chansen o gör det bra!






Nåväl åter till restaurang Mörudden som jag haft en dålig upplevelse av tidigare med grymt dåligt bemötande får ta tillbaka det nu! 
Jag o Maria som diskuterar BMW! ;)
R o Magnus ägare till Autowåx Bil AB ;)

Kan det bli en affär tro?! ;)
Så många som var där i detta vackra väder. 
Restaurangen ligger så fint här ute på Mörudden!
Jag kan verkligen rekommendera den här lunchbuffén o vackra miljö.
Riktigt bra!
Min fina man! <3
Vilket läge säger jag bara!

Nu är sladden hittad så strax ett par inlägg till! ;)
Vi har ju hunnit med en hel del den här veckan!

Å en massa roligheter också inte bara sjukdomar!

<3

Kramar Petra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar