Petra Nyman Art & Design

onsdag 19 augusti 2015

Mina pass på höstchemat på KMTI! Nystädat i hela mig! Gjort bort mig! Nachotalrik o Idol!

Idag har jag haft en underbar dag! Jag njuter verkligen! Jag har en bra bok som är väldigt intressant! Lär dig leva i nuet! Jag målar! Diana har varit här o vi har nystäadat hus, jag har plockat o städat o tvättat o slängt o rensat hela dagen typ, då blir man lite manisk o ingenting får finnas på fel plats! Jag har tvättat handdukar o lakan o tyvärr tror jag att jag att jag även  har tvättat Josefins finjacka bland lakanen! (Claes tjej) Stod att det skulle vara handtvätt o jag har tvättat den i 60 gr bland lakanen??! Pinsamt! Puh hoppas den finns kvar att köpa!!!!Förlåt! Färlåt! Förlåt! (men jäkligt mycket kläder  i C:s rum) ;_D
Harmonisk!
Gjorde Ostgratinerad köttfärsnachos med majs och egengjord Guaccemole.
Detta har intagits till Idol!

Jag har varit så grymt sugen på det här så jag har ätit som en häst! Varför har man så olika aptit för?!?
 
MUMS!
 
 
 
Höstschemat har släppts för KMTI!
 
Jag ska köra fasta pass
 
Onsdag Pilates 17:15- 18:00
 
Onsdag Spinning 18:15 -19:00 
 
Fredag 80s 90s Spinnig 16:15-17:00 NOSTALGI vid det här laget! Jag har kört det här passet i säkert 10 år nu?? Alltid fullbokat! Så hoppas jag det även blir i år! <3
 
Gissa om jag är taggad inför höstschemat! 


Halsont i över 10 dagar o jag tackade nej till min fina kompis tillika träningsinstuktör på Tabatresan Lisa som tyckte vi skulle springa o sen köra Crosfit! What! Jag måste förbereda mig lite för PT Lisa!
 
 
Så idag körde jag slut på mig själv med

 
7 Minutes Workout! Den appen har jag väl berättat om??
Sen var jag så värd en tidning i solen vid poolen! ;)))))))) 
 Min fina poolman! <3
Vi har massor inbokat resten av dagarna i veckan, men bara roliga saker! Skönt att jag mår bättre o laddar för spinningpass på fredag!
 
Bella som inte sov en sekund mellan söndag o måndag sov gott igår! Tänk vad jetlaggad man kan bli av en månad i New York! Nu har de hand om nollningen o det var tydligen väldigt lyckat! Tänk för ett år sedan var Bella där på nollningen på Balettakademin o hon tyckte den var jättekul!
 
 
Nej det kommer inte bli tråkigt här inte!
 
Massor på G!
Höj VOLYMEN! Den här kommer ni få höra på fredagens spinning!
;D
 
 
Idag är en riktigt bra dag!
 
 
<3
 
 
Kramar Petra
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar