Petra Nyman Art & Design

onsdag 12 augusti 2015

Grand Finale i Nerja! Mystiskt försvinnande! Ny resa!

Här kommer sista inlägget från Nerja för den här gången! Min mac är inlämnad så jag känner mig helt handikappad o jag har haft grymt ont i halsen sen en vecka tillbaka så därför har det dröjt lite, inte varit på hugget helt enkelt. Här kommer en massa bilder från sista kvällen med våra underbara vänner Per o Elisabeth!


Sista dagarna har varit lite disiga men jösses så varmt det är! Riktig hög fuktighet i luften!
 
 

Obligatoriska fotoplatsen! ;)
 Kul att man tar sin tightaste klänning sista dagen på semestern! Det var grym rea o du hittar den HÄR!

Det finns så många fina utsiktsplatser på väg upp på stan!

Känns som R tröttnat lite på mitt fotande hela tiden! Så här var han snabb! Min min när jag försöker rädda upp situationen! Haha vad roligt!
Efter en tillsägelse! ;D!
Folkvimlet på Balcon Europa
Det är tusentals mysiga  barer o restauranger på väg upp på stan! Återigen en farbror med käpp! <3



Testade en ny trevlig restaurang med nån Michelin 2012. Vi var genomsvettiga när vi kom fram efter promenaden hit;)
Cool down med iskallt bubbel!

Sen en smarrig oxfilé på det!
Sista kvällen med gänget!
Glass o lite ost fick avsluta middagen!
Kvinnan som serverade var en riktig krutlady! Verkligen underhållande! ;)
Mätta o belåtna strosade vi hemåt!

Mysiga gränder o så lugnt!
Vi hoppade in på en Flamencoshow på hemvägen!
Nerja by night!
Så härligt med Flamencodansare, det bara smattrade i fötterna!



Två veckor är slut för den här gången!
Vi har satt in nya AC i alla rummen, samt tvättat alla dynor o gjort ren utegrillen grundligt!
 
Utebordet till nya utegruppen var spårlöst borta?
 
Någon som läser det här o har hyrt vårt hus som vet hur eller när det försvann?!? Hur som helst så har vi beställt ett nytt! Men man blir ju lite nyfiken på vart det tagit vägen?!?
 
Det bästa av allt!
 
Vi har bokat en ny resa hit i September så en månad hemma innan vi är tillbaka!
 
Jag har ont i halsen o har haft en vecka så därför har det tagit tid för mig att uppdatera bloggen!
 
Så tråkigt när man får börja med att ställa in sina pass!
 
Idag skulle jag ha haft spinning med en hel grupp Idrottskonfirmander vilket jag sett fram emot!
 
Ha en fin dag!
 
<3
 
Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar