Petra Nyman Art & Design

torsdag 7 augusti 2014

Instagram humor! Första doppet iår! Ekologiskt fynd! Lyxmiddag!

Nu försvann texten som jag skrev igår när jag skulle göra en liten redigering! Grr....
Idag har jag vaknat med grus i ögat! Skulle behöva äta Nicklas Wahlgren Vitaepro????? Haha
Inte tvättat håret på 72 timmar o dessutom kört två tabatapass! =D
 Men lite kaffe, tidning o tabata vid poolen gör en gott!

 Jag körde 4 tabataomgånger med lååång paus! ;)
Ett, två, tre på det fjärde ska det ske!
Sen ett dopp i den blå överhettade pöölen! Inte mitt första dopp, jag ljög på Insta men kanske mitt 5:te utan ljug! Haha What? Denna grymma sommar! Poolen är ju för f-n fjärrvärmeuppvärmd!
 <3 :)
När jag lägger upp något på Insta så gör jag det gärna med glimten i ögat o gärna lite humor inblandat!
Kul när det blir lite kommentarer mao! <3
=D
Dagens bästa! Om man inte är en bakmorsa kan man köpa detta ekologiska fröknäcke med flingsalt! Grymt gott! Jag går o småäter hela tiden! ;)
 I tisdags hade vi "Lill Lördag"! Oxfilé, hasselbaks, Amaronevin, vitlökssmör. bearnaise <3
R " King" som steker!
Njut av kvällen som är  kvar!

Okej! Nu har jag skrivit om texten igen! Men nu är det härliga fredag!
Jag ska ta en hundpromme! Sedan är jag så sugen på att måla!
Love it! Som en meditation!

Ha en finfin fredag får jag väl säga istället då!
Såg att texten på mitt inlägg "Livet är en fest" också försvunnit o inlägget har blivit ett utkast?!?
Konstigt! Är nog dax att ta en säkerhetskopia på bloggen! 
Får se om jag orkar skriva om texten lite senare! Det var ett långt inlägg ju!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar